Ohja de week is niet om natuurlijk! En regen op de tent is juist extra sfeervol. Veel plezier!!
Je kunt hem vast hiet ergens plaatsen als je wilt
Ik lees nu net de eerste hoofdstukken van āDe edele kunst van not giving a f*ckā (ofzo). Staat ook in dat social media alleen maar de positieve kanten van mensen hun leven laat zien etc. etc., en dat je je daardoor ellendig kan voelen.
Zette me aan het denken dat ik dat aan het forum ook wel echt waardeer. Mensen uiten hier hun shit, laten mislukkingen zien, baaldagen, negatieve emoties (al dan niet anoniem). En dat zorgt er eigenlijk (bij mij) wel voor dat ik me een stuk normaler voel. Natuurlijk delen vriendinnen dit ook wel, maar ook niet allemaal en niet zo vaak. Dus opeens waardeerde ik het forum helemaal omdat jullie leven soms ook suckt.
Sorry. Niet persoonlijk.
JAAA hier ook!
Ik zou om half 6 een afspraak hebben direct vanuit het werk en nu belt ze of ik om 18 uur kan omdat ze zoān honger heeft. Ja, ik ook. Maar ik moet nu alleen langer wachten. Super irritant
Mijn vader heeft sinds kort whatsapp en we hebben nu een best actieve familie-app. Zo leuk! Vanochtend stuurde hij dit:
Gmrgn Keel , alles goed ?
Zo lief!! hahah
Heb dus niet echt een favo genre en dat maakt het nog lastiger
Hahaha lekker zonder klinkers zoals in het smstijdperk. Want o wee als je bericht te lang was, dan kostte het misschien wel 2(!!) smsājes!
Opgehaald. Zelf naar huis gereden. Man deed fucking panisch dus ga voorlopig niet meer met hem samen rijden, werd er helemaal nerveus vanš
Ik heb weer een nieuwe ervaring in de trein: er zit een storing in de trein waardoor hij bij elke spanningloze brug automatisch tot stilstand komt. Daarna kan hij weer verder rijden. Is bekend, maar er is geen ander materiaal beschikbaar volgens de conducteur gaat het nog 3 keer gebeuren ongeveer.
Haha oh dat is zo irritant. Mijn moeder was die eerste rit mee, die zat half mee te remmen elke keer
Ik kan je alleen helpen met thrillers dus even wat me zo snel te binnen schiet:
De Noordzeemoorden van Isa Maron
De David Hunter serie van Simon Beckett
De Pendergast serie van Lincoln and Child
Vogelman van Mo Hayder en de rest van haar boeken
De boeken van Sharon Bolton
En natuurlijk de Witte kamer!
Hahahaha nou dit was mān man. KIJK UIT VOOR DE BERM! Je kan al doorschakelen hoor! Je moet ām ff in zān 4 zetten.
Blablabla. Werd er helemaal panisch van. Heb ām ergens langs de weg gezet en gezegd dat hij maar lekker zelf moest gaan rijdenš
Ik wordt altijd zo onrustig van eten laten bezorgen. Ik hoor op mijn kamer de bel niet dus zit al 15 min beneden, terwijl ik al bezorgtijd half 7 heb aangegeven
Awh, de pakketbezorger had alleen een miniflesje voor water mee en vroeg of ie wat water mocht. Geen probleem. Had nog flesjes in de supermarkt willen halen, maar vergeten.
Ik sta hier op de stoep te wachten met mijn ratten op mijn moeder die ons naar de dierenarts zou brengen. Ze zou hier 20 minuten geleden zijn en mijn afspraak begon 5 minuten geleden. En ze is niet te bereiken
Het waait eindelijk een beetje. Met koude lucht
Bad of douche?
Edit: soms leidt douchen af, en soms helpt die straal zacht op je onderbuik (bij mij)
Thanks ik ga ze even opzoeken
Edit: Ik ben overigens nu bezig in Koorts. Vorig jaar zomer De Reiziger gelezen, iets soortgelijks wil ik ook graag vinden. Terwijl ik meestal niet van dat zoetsappige houd haha
Ik heb echt mijn dag niet vandaag. Heb twee werkgerelateerde acties die niet perse handig zijn/waren. Ook ben ik het cadeau wat ik van mijn vriend voor mijn verjaardag heb gekregen kwijt en ik kon na het uitgaan bijna niet slapen omdat mijn kamer een sauna is. Voel me echt een wrak momenteel .