Wat je even kwijt wilt #25

Waaaarom duurt een gekneusde pols zo lang :angry:

• Wel naar de mac, cheatmeal!
  • Niet naar de mac

0 stemmers

Ik zeg doen

10 likes

Ik haat boekenkasten indelen. En dus doe ik dat nooit en pleur ik nieuwe boeken bovenop de al in de kast staande (Waardoor het dus een zooi wordt).

En schrijven gaat weer zo goed vandaag <3 Over een paar dagen komt mijn tweede boek uit en ben nu weer bezig met nummer 3 (bij 2 moet de layout voor de paperback nog wel gemaakt worden, maar het herschrijven is af)

12 likes

Op zondag wil ik nooit gaan slapen want dan is het zo snel weer maandag :sob:

5 likes

Waarom kan ik niet slapen grrr

20 likes

Wat is een leuk afstudeercadeautje? Echt een kleinigheidje, voor een vriendin. Iemand een idee?

Zo herkenbaar. En elke maandag begin ik echt.

Ik kan niet slapen. Lig alweer huilend in bed. Word zo gek van mezelf.

Vind het zo naar voor je dat je je zo voelt
 Als het kon had ik al je pijn voor je weggenomen. Heel veel succes morgen. :heart:

Dankjewel. Heb maar een boek gepakt en probeer wat te lezen. Hopelijk val ik dan snel genoeg in slaap

1 like

Mijn broertje is vandaag 20 geworden. Zooo snel, jeetje :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Lig lang wakker door een kut mug. Het gezoem en geprik elke keer weer en ik krijg hem niet te pakken. En ik ben zo moe. Waarom ben ik zo’n slechte slaper, anderen slapen door een mug heen maar nee ik ben bij elk geluidje weer helemaal vol wakker. Zo klaar mee. Wilde morgenochtend vroeg sporten, maar denk dat ik ga skippen want wil niet weer een nacht van 6 uur ofzo maken.

Nee het geluid van een mug is zooo fucking irritant!! Ik kan daar ook niet doorheen slapen hoor. Al heb ik nu wel een intens jeukende beet op m’n arm, maar geen mug gehoord. Zal wel door de extreme vermoeidheid komen haha.
Moeten ook altijd precies mij hebben

1 like

Mijn oude profiel teruggevonden op een bandforum waar ik enorm veel op zat in mijn puberteit. Ik ben op het punt gekomen dat ik 15/16-jarige emo-ik niet meer cringy vind, maar met nostalgie naar die tijd kan terugkijken.

5 likes

Ik heb weleens een nasi recept van hem gekeken. Hij plaatst inderdaad random ‘grapjes’ in de video (die echt niemand snapt volgens mij) en wordt boos als mensen er iets over zeggen in de comments :joy:

Ik ben echt bijna in staat om met mijn bril op te slapen, zodat ik die kut muggen meteen kan zien als ik ze hoor.

2 likes

Ja, ik zie het nu ook. In het begin waren het slechte moppen, nu gewoon hele racistische opmerkingen. Ik ga de video rapporteren.

Gatverdamme ik moet er nu al uit, het is 5 uur, en het is niet voor een vakantie en ben ook geen bakker.