Ik werd zojuist wakker omdat ik het koud had
Ah, ik zat lekker met m’n gulp wagenwijd open in de bus. Goedemorgen!
Nog 4 dagen werken tot vakantie ahhhhyeah
Ik wilde ook even vakantiekilo’s eraf en was goed begonnen. Maar mijn vriend zit nog in vakantiemodus en gaat naar de bakker croissants en gebak halen steeds. Krijg ik slechte zin van.
Bluh ik slaap al twee weken slecht door de warmte denk ik. Net werd ik helemaal bezweet wakker.
Ik hoef wel maar 3 dagen te werken deze week yesss.
Te. Vroeg. Ugh. Over 20 min moet ik op werk zijn, misschien moet ik maar eens vertrekken
Ik voer momenteel een innerlijke strijd over of ik nu ga sporten of in bed blijf liggen
Ik deed net een spijkerbroek aan om naar de Appie te lopen en het voelde zo raar, echt de eerste keer in een week dat ik lange pijpen aan heb.
Ik ben gisteren voor het eerst naar een concentratiekamp geweest en ik vond het heftiger dan verwacht. Ik ben normaal best nuchter, maar dit heeft zoveel indruk op mij gemaakt. Ik kon er ook niet lang blijven, werd er bang van.
Ik neem aan dat je een nieuwe aanneemt? Belachelijk dat mensen zo met werkzaken omgaan.
Nou ook dan kun je gefrustreerd raken. Ik kreeg hem maar niet te pakken en later hoorde ik hem wel maar als ik dan het licht aandeed zag ik hem niet. Ben gaan slapen met oordoppen in maar toen werd ik soms wel wakker van de jeuk :@
Wat slecht, alsof het een vrijblijvende afspraak is. Zou haar echt niet meer laten komen.
Ik voel hem dan weer niet zitten, voor het steken. Heb het wel eens gehad. Dat ik hem op mijn arm voelde en hem zo kan petsen, maar dat was echt een toevalstreffer vond ik toen en vond ik heel bijzonder :’)
Dit klinkt echt als zoiets wat ik vroeger mijn kleine broertje wijsgemaakt zou hebben
Haha, paperback is er sowieso toch nog niet Wel kut, een andere grote Nederlandse auteur (nou ja, in het genre) heeft haar publicatiedatum op dezelfde dag als mijn boek Eerst al mijn titel (al wist ze dat niet) en nu de datum. Jammer joh.
Heb je op je iPhone wel aangegeven dat je toegang geeft tot de computer?
Ja beetje jammer En Miranda H.illers is 't. Zal vast niet expres gedaan zijn, maar wel jammer.
Ik gebruik geen iTunes om foto’s te importeren, kan daar ook niet mee overweg en heb dat eraf gegooid. Sindsdien lukt het importeren heel eenvoudig. Sorry kan je niet helpen.