Wat je even kwijt wilt #25

Ik heb het zelfde probleem, ben ook bijna jarig dus lees mee :blush:

1 like

Ik had gisteren op een feestje iets uitgelegd over eten(mijn vakgebied) en meteen toen ik klaar was bedacht ik me dat ik het helemaal verkeerd had gezegd. Ik denk dat niemand het door had maar ik zit er nog steeds over in :stuck_out_tongue:

6 likes

Goed dat je het zegt, ik moet nog bingen. Starting now.

2 likes

Regent het al?

Ik verveel me

Vandaag helemaal naar de Biesbosch gereden om alleen maar in het museum rond te lopen en vervolgens naar huis te gaan omdat het maar bleef regenen en wij daar totaaaal niet op voorbereid waren :joy:

1 like

Ik geloof dat ik de afgelopen week m’n vriend vaker met tampon in z’n neus heb gezien dan zonder :sweat_smile: Hij heeft wel vaker een spontane bloedneus, maar nu is het wel heel erg. Ik denk dat het door de warmte komt.

2 likes

Volgens mij wel!

Mijn ouders hebben deze plant en er groeit ineens een rare tak uit die “zweet”. Is dit normaal?

2 likes

Nee! Ik weet alleen dat er een hoop knoflook in gaat :joy: weet het recept niet, kan het wel eens vragen?

1 like

Ik heb zo’n leuk weekend gehad en nu heb ik de zondagavond dip omdat ik morgen gewoon weer moet werken.

4 likes

Graag. Lievelingsprogramma! Welk seizoen kijk je nu?

Ohhh ik moet echt even een paar kg gaan afvallen maar 0% zin in

3 likes

Ik heb zo’n last van een kriebelhoest en kriebel in mijn keel. Irritant. Ook geen zin om morgen te werken.

Hier nog een die echt geen zin heeft om te werken :weary:

2 likes

Same, 7 van de 8 dagen :sleeping:

Ik zit even kei hard te huilen omdat ik binnen 2 weken terug verhuis naar de (niet zo grote/fijne) stad waar ik ben opgegroeid, na 2 jaar in een superleuke stad te hebben gewoond :sleepy: Hoewel ik weet dat het een ‘wijze’ beslissing is om te verhuizen, komt het besef nu toch wel dat ik het hier héél erg ga missen. Gelukkig kan ik nog wel makkelijk een dagje terugkomen, maar dat is toch niet hetzelfde als er wonen :pensive:

Ik zou willen dat ik bij iemand mijn hoofd op zijn schoot kon leggen.

3 likes

Ik ben aan het oppassen in een flat en net werd er twee keer aangebeld. Er zijn hier twee bellen, één om het gebouw binnen te komen en één voor de galerij. De galerijbel ging net dus en ik vind het helemaal niet chill. Gelijk gekeken of alles goed op slot zit aan de galerij kant

1 like

Oké er werd net min of meer aan mij gevraagd wat er in de serie was gebeurd wat wij volgen. En ik zei gewoon geheel onbewust “yea he dead”, terwijl ik nog verder keek. Daarna hebben we keihard gelachen, Wtf, ik klonk als 1 of andere nineties (of 80 weetikhet) gangster uit the Bronx. Hij lacht nog steeds. Ik had er ook een lage stem bij omdat ik gewoon er zo in zat. Hij heeft echt lang met z’n handen op z’n knieën hardop gelachen. Maarja zal waars wel een moestjebijzijn moment zijn maar het klonk idd belachelijk omg haha

9 likes