Weet iemand of er een sale voor electronica aankomt? M’n Chromecast is echt doorgekookt de afgelopen dagen en doet het niet meer. Of verkoopt een van jullie er miss een?
Watermeloensap met wat takjes munt erin. Zoooooo lekker. Wel even laten staan zodat de smaak vrij komt.
Mijn ouders maken vaak koude watermeloenen soep, misschien kun je een recept vinden online? Erg lekker als het buiten warm is!
Nee helaas, is een inbouw en helemaal dichtdraaien lukt ook niet
Ik heb vegan cornetto’s gekocht maar mijn vriend vindt ze niet lekker.
More for me, behalve dat cornetto’s niet zo m’n favo zijn.
Ik zit vrolijk te smsen met iemand die in Costa Rica zit, maar ineens bedenk ik me, kost mij dit zelf niet ook extra geld buiten mijn bundel? Of geldt dit alleen als je zelf in het buitenland zit?
Hahaha die heb ik gepost zie ik, maar ik weet niet meer wat er toen is gebeurd, dus ik snap ‘m zelf niet meer
McDonald’s eten na een zondagmiddag met (te) veel speciaal bier is echt top
Wat vraag je voor je verjaardag als je gewoon in principe alles hebt wat je wilt?
(behalve hele dure dingen misschien, maar dit gaat om wat kleinere cadeaus)
Ik hoef geen prul ofzo, heb echt geeeeeen idee
wil iemand met me praten over the great british bake off
Ik vraag dan dingen die op kunnen. Bv Chocola, drank of douchespul.
Boeken, een tijdschriftabonnement, spullen om creatief bezig te zijn/voor je hobby, (sport)kleren, een bijdrage voor een groter cadeau waarvoor je spaart, een dagje weg of een lunch/etentje
Een dagje uit of iets doen dat heb je een herrinnering en geen prul.
Een ervaring! En ook leuk om samen te doen
Ik had ooit een watermeloen van 15kg, ter illustratie
Oh en je kunt ook parten watermeloen in de blender gooien met ijsblokjes, suuuuper lekker!
JA
holy shit haha
Heb jij alle seizoenen al gezien? Ben pas net fan geworden haha