Wat je even kwijt wilt #25

Haha, ja, dat geen airco stukje was de afgelopen week wel zwaar. Maar ik vind die bankjes wel echt beter zitten.

Het liefst alleen inderdaad wel die blauwe stoelen en gelukkig is dat wel de intercity naar Utrecht. Geloof dat de groene bankjes vooral als spitstrein wordt ingezet.

Ik zag net iets over cookies accepteren en toen dacht ik “Ohja ik heb nog koekjes”

18 likes

Delen

1 like

Oh huh je hoort geluid hahaha ik had ern gif gemaakt

10 likes

@360 Door jouw cadeau met Secret Santa heb ik net een nieuwe charity pot gehaald bij Lush :blush:

6 likes

Aaaah wat leuk!! Lief dat je het ff meldt ook!

1 like

Oh ik vind die bankjes echt kut zitten, zijn meer bankjes voor kinderen vind ik.

@Booklover niemand kent deze afkortingen denk ik?

5 likes

Volgens mij is het geluid van mijn computer stuk :open_mouth: Kan ineens geen muziek meer afspelen?

Volgens Netflix is New York Minute een 99% match voor me :joy:

4 likes

Ik heb een gigantische watermeloen gekregen van 16 kilo en weet niet wat ik ermee aan moet! Ik heb al de hele dag gegeten, en nu nog zeker 3/4 over.
Denk dat ik er maar sap van ga maken. :thinking:

9 likes

Haha zo random. Heb je een foto vooraleer je hem hebt versneden?

1 like

Ik heb slagroomsoesjes die ruiken naar satĂŠsaus :neutral_face:

1 like

Bij mij ook, heb ‘m maar meteen gekeken :joy:

Ja, ik kende het initiatief niet en in eerste instantie wist ik niet zo goed hoe ik de crème kon gebruiken, maar toen ik sandaaltjes met hak ging dragen vond ik de crème heeeel fijn en duurzaam om mijn voeten mee in te smeren (vooral bij de tenen zodat het niet schuurt/wrijft). Ik smeer het dus bijna elke dag. Hij is nu bijna op dus ik moest wel een vervanger. :grin:

2 likes

Ik ben in het Guggenheim in Bilbao, maar ik begrijp duidelijk niets van moderne kunst :thinking:.

Helaas niet! Had ik wel moeten doen ja, jammer.
Hij leek wel hierop:
Mirror Photo<br>
LOCAL WATERMELONS are in season. Charles Hollis and his brother-in-law Johnny Davidson grew this 78-pound Carolina Giant off Cherokee Trace in Upshur County. They also grew Jubilee, Charleston Gray, yellow-meat watermelons and others.

Mijn broer kwam op bezoek dit weekend, en vond dat wel een leuk kadootje. :smile: Hij heeft hem gelukkig zelf naar binnen getild haha.

26 likes

Mijn wc is stuk waardoor er al vanaf donderdagavond water doorloopt. Ik vind het zo zonde.
Was wc water maar geen drink water.

2 likes

Je kan ook het kraantje van de WC dichtdraaien nadat de bak weer gevuld is met water, dat scheelt weer

Omgggg mn WiFi doet t weer :raised_hands:t2:

5 likes

Gecondoleerd @Hatsmetflats

Ik wil een taalcursus doen in sevilla maar de vluchttijden zijn kut. En de trein is al helemaal lastig…

1 like