Wat je even kwijt wilt #25

Ik bedenk me net ineens waarom is doping verboden. Helemaal naar frankrijk fietsen zonder doping is net als naar een techno feest zonder xtc. Ik zou t niet volhouden zonder

8 likes

Fak me lefe ik kan geen muziek luisteren met Sonos omdat m’n wifi t niet doet.

Ik zou met een heel laboratorium aan doping achter de kiezen nog niet een keer de Alp d’Huez op kunnen fietsen, dus als jij de hele tour kan volbrengen op wat EPO regel ik een gele trui voor je.

11 likes

Vooral onzekerheid of machteloosheid

1 like

Nah. Ik koop wel een oker gele trui bij de primark ofzo.

4 likes

Iemand heeft zijn zware fiets tegen mijn koffer aan geparkeerd en toen viel mn net gekochte starbucks beker uit de trein. En nu ben ik boos maar hij zei niet eens sorry. Wtf ik heb betaald voor dat ding.

Ik heb kipnuggets in de airfryer gemieterd. Ben weer zo ongezond bezig de laatste tijd

Ik heb met een vriendin ooit een keer een trilogie geschreven (eind 2014, ongeveer vlak nadat we elkaar leerden kennen) en we willen die dus herschrijven en nieuw leven inblazen. Maar het is echt zo slecht geschreven. Ik ga echt stuk :joy:

6 likes

Bij welke bank zitten jullie?

Gecondoleerd @Hatsmetflats

1 like

Huh? je drinken viel uit de trein of had je een porseleinen beker gekocht die eruit viel? Beide kut maar ik heb verduidelijking nodig

7 likes

Ja same. Zo irritant.

1 like

Ik heb te weinig gegeten vandaag en ben nu even in de stad en zo boodschappen doen maar ik voel me slecht. Zo maar even een energiereep kopen ergens.

De beker zelf. Hij duwde zn fiets heel hard tegen mn koffer aan en die beker stond op de koffer (ja misschien dom maar ging steeds goed)

Ik teken het
Links heb je van die klapstoelen. En daar stonden vier fietsen. Dan na die klapstoelen heb je een stuk plexiglas en dan de deur. Mijn koffer stond tegen dat stuk plexiglas.

Die man zn fiets paste dus niet meer in het fietsenvak, dus hij gooide hem gewoon half tegen de deur, half tegen mijn koffer en half tegen de fietsen van de andere fietsen. Haha snap je?

Ja dubbeldekker. Gelukkig niet die hele oude die normaal naar zeeland rijden, haha

1 like

Is dat dezelfde?? Die met die gore roze stoffen stoelen en oude wcs? Dan is het wel heel erg gemoderniseerd, haha

Ik zit nog wel eens in een nog oudere. Zal foto zoeken

Kijk deze @Booklover

Die heb ik ook wel eens naar eindhoven. Ik vind het alleen stom dat er in die ene intercitys nog geen stopcontacten zitten. Want ze rijden wel lange afstanden, dat is dan toch logischer dan bij een sprinter lijkt me?

Ik heb wel echt duizend keer liever die trein met de groene leren bankjes dan die vieze roze stoelen. Vind die altijd zo smoezelig.

Ik kom alledrie de soorten stoelen tegen op traject Hoorn naar Sloterdijk :stuck_out_tongue:

2 likes