Wat je even kwijt wilt #25

Deze is het: https://www.bol.com/nl/p/australian-gold-spf-30-spray-gel-zonnebrand-met-bronzer-237-ml/9200000013302551?referrer=socialshare_pdp_androidapp
En hij ruikt lekker naar kokos

Gezellig dit regenachtige weer, ik krijg al veel zin in de herfst. :maple_leaf::mushroom:

14 likes

Ik vind het ook heerlijk! Stortbuien hebben op mij ook een soort aantrekkingskracht. Als het zo hard regent MOET ik gewoon naar buiten, of in elk geval mijn hand uit het raam steken

4 likes

Het was hier gisteren zo donker dat ik lekker kaarsen heb aangestoken! :slight_smile:

3 likes

Als het regent heb ik tenminste geen schuldgevoel dat ik binnen zit. Loooove herfst en winter.

2 likes

Veel sterke en gecondoleerd :heart: :star:

1 like

Jaaaaaaa!!! Ow gosh was je maar hier.
Ik leef echt het slettenleven… :joy:

1 like

:heart::heart::heart::heart:

1 like

Hopelijk overleven m’n Nikes de wasmachine, anders gooi ik ze gewoon weg want ze zijn echt verneukt door festival.

3 likes

Iedereen heeft het over regen maar hier is nog geen enkele druppel gevallen en gaat ook niet gebeuren zie ik… Maar het waait wel echt lekker, heb alle deuren en ramen open (zelfs voordeur) dus alles waait lekker door.

Iemand in de straat is nu voor de tweede dag op rij op de piano ‘Eye of the tiger’ aan het oefenen en ik word er tureluurs van.

7 likes

Ik heb deze droom laatst ook een keer gehad! Zó raar als je wakker word en je toch nog al je tanden hebt. Haha

1 like

Ik heb net zon 20 km gefietst met een half zachte band en wind tegen. Kan iemand me terug de zee in duwen danku

2 likes

Zoo naar!!! Ik heb die dromen best vaak en het schijnt ook iets te betekenen. Weet niet of je daar in gelooft?

1 like

Ik heb echt zo’n hekel aan iets voor mijn verjaardag verzinnen/regelen maar ik weet ook dat ik het kut ga vinden als ik helemaal niks doe. Elk jaar weer hetzelfde liedje :roll_eyes:

1 like

Gecondoleerd :heart:

1 like

Wat voor geur heeft ie? Komt er zo’n specifieke zelfbruingeur vanaf of valt het mee?

Shit. Gecondoleerd :heart:

1 like

Je ruikt natuurlijk wel iets als je het opsmeert, maar ik vind het heel licht en de volgende ochtend ruik ik niks meer (ik heb net nog even aan mijn been zitten ruiken om het voor je te checken :grimacing:). Iig niet zo’n weeïge geur als ik me herinner van de Dove versie van jaren geleden.

1 like

Dedication! Danku. Klinkt goed, die van Dove vond ik echt meuren na een paar dagen inderdaad.

1 like