Wat je even kwijt wilt #25

Oke balen, thanks voor je antwoord

Deze, eerlijk gezegd omdat het de enige was die ik in een kleine drogist zo snel kon vinden, maar ik vind hem mooi natuurlijk en niet oranje op mijn huid (= wit met gelige ondertoon)! Dag 1 zie je weinig, maar vanaf dag 2 bouwt ie mooi op.

Volgens mij zijn de huiseigenaren terug!!! Spannnend want ik heb twee planten vermoord hmm

Hij is vanochtend overleden. Zo bizar dat het zo snel ging.

Heel veel sterkte !

1 like

Gecondoleerd en sterkte!

1 like

Hij was al bewusteloos. Ik weet zijn laatste woorden tegen mij ook niet meer, dat vind ik heel erg. Het ging zo snel. Echt bizar, ik besef het niet, maar ik ben er toch ook kapot van

Gecondoleerd. :heart:

1 like

Gecondoleerd!:heart:

1 like

Ah gecondoleerd :frowning:

1 like

Herkenbaar, sinds ik insmeer met Australian gold ben ik zo bruin (voor mijn doen dan, nog steeds natuurlijk en geleidelijk). Zag het bij mij zusje en dacht pff, ga toch niet met dat stomme zonnebankspul smeren, maar, gezwicht

Gecondoleerd @Hatsmetflats

1 like

Gecondoleerd lieve @Hatsmetflats

1 like

Mn zusje (14) heeft een baantje gescoord, bij de winkel waar ik zelf bijna 10 jaar als bijbaan heb gewerkt.
Ben kei trots en nerveus voor haar! Maar wel heel leuk, ze treedt in mijn voetsporen :clap::sweat_smile:

28 likes

Gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht gewenst♥️

1 like

Heel veel sterkte en gecondoleerd❤️

1 like

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Gecondoleerd @Hatsmetflats
:disappointed_relieved:

———————————————————

Ik zit in de tuin en het is gewoon bewolkt met een heerlijk briesje :grin::grin:

Nooit gedacht dat ik daarvan zo blij zou worden haha

2 likes

Welke gebruik je?

Sterkte en gecondoleerd @Hatsmetflats

1 like

Jullie zijn echt schatten! Bedankt allemaal <3

1 like

Die van ons hebben wel dezelfde pincode! @Twonights

1 like