Wat je even kwijt wilt #25

Is het wel een spaarlamp???

3 likes

Uiteraard!! Komt niks anders m’n huis in.

1 like

Hahah go you! Dit heb ik met het internet en wifi installeren hier in huis. Doet het na 5 jaar nog altijd goed. :grin::grin:

1 like

Dat heb ik geprobeerd met een plankje voor in het toilet, stond al sinds begin januari in de gang stof te vangen en elke keer zei die “ja doe ik straks/morgen wel”. Heb ‘m uiteindelijk maar zelf opgehangen 2 weken geleden.

5 likes

Vet chill! Maar is het wel een dimmerlamp ook? Ik heb een normaal peertje maar wel een dimmerschakelaar, werkt voor geen meter (maar geen zin er iets aan te doen, studentenkamer)

Het feestje moest even op gang komen maar was uiteindelijk heel gezellig! Alsnog pas om 2.45u thuis… zul je altijd zien haha. Maar niet veel gedronken deze x en dat bevalt heel goed! :thumbsup:

@Lentex hoe was jouw feestje?

2 likes

Als je met bochten maken niet naar buiten kijkt merk je niet eens dat je draait. Misschien een tip voor de volgende keer.

1 like

Huh…is het nou een vinger of penis met vaseline erop? :joy:

Heb je het nog goed volgehouden!
Ik was om 11 uur thuis. Het eerste half uuur was echt saai, maaar daarna werd het wel gezelliger gelukkig.
Ik kan gewoon niet lang opblijven, dus prima reden om op tijd te gaan.

1 like

Was gisteren eten bij de moeder van m’n beste vriendin, samen met 3 vriendinnen. 1 had haar baby’tje mee. En ik vond het zo leuk hoe we echt als team voor de baby gezorgd hebben. Terwijl de een haar verschoonde maakte de ander de fles. Ze was wat huilerig dus hebben we om en om met haar gelopen en haar getroost. Het was zo leuk hoe we dat met zn allen maar mooi even geregeld hebben👍🏼

23 likes

Gelukt om een beetje bij te slapen? :heart:

1 like

Ik ben echt blij: ik heb een 8 voor mijn stage + ik heb er een bijbaan aan overgehouden, verder had ik afscheidsborrels van mijn werk en stage met super lieve speeches en cadeaus, en ik ga komend weekend naar Berlijn om te feesten en te vieren dat ik een half jaar lang extreem veel werken heb overleefd :partying_face:

45 likes

Gefeliciteerd! Klinkt als een terechte beloning dan komend weekend :biggrin:

1 like

@Solee @Karl_Lagerfeld Er was ook een monteur gebeld, maar dit probleem is al sinds donderdag gaande. Oud airco-systeem plus dat mensen de airco voluit zetten. De zekering sprong er telkens uit en gister gebeurde dat 3x op een dag. Als ze er nu nog een keer uitvallen dan hebben ze niets meer.

Ventilatoren hebben we meteen geprobeerd te regelen, maar die waren nergens meer te koop. Uiteindelijk via een marktmannetje wat kunnen regelen, maar die kwam pas tegen 23 uur en goddank dat mijn shift er toen op zat. Heb de nachtreceptie instructies gegeven en heb gezegd veel plezier ermee. Heb wel mijn nr achtergelaten mocht er iets zijn maar heb niets gehoord.

Beetje😁 Gisteren tot half 1 geslapen en vandaag tot 10. Nu die extreme hitte voorbij is slapen de kinderen weer wat beter dus ik hoop op een lange nacht vanavond.

Zo lief hoe iedereen hier altijd met elkaar meeleeft♥️

12 likes

Ik vind eigenlijk dat ik mijn spierwitte huid moet ownen, maar ik gebruik nu van die geleidelijke zelfbruiner en ik vind mijn blote benen er zoooooveel beter uitzien. Beautyindustrie 1 - 0 grace :joy:

18 likes

HAHAHAHAHA staff night ski is een week verplaatst ivm weersomstandigheden… nu is het op m’n verjaardag.

Dat wordt wat!

1 like

Bij een gezamenlijke rekening: hebben beide passen dezelfde pincode?

Mijn vriend is zijn brief kwijt

Nee, is een veiligheidsding.

welke gebruik je?

1 like