Wat je even kwijt wilt #25

Die plensbui in Rotterdam was een godsgeschenk.

3 likes

Bioscoopbon? Vind ik zelf altijd leuk om te krijgen. En ik ken niemand die niet graag naar de bioscoop gaat.

2 likes

@paperflies en dan wat speciaalbiertjes erbij ofzo en een Tony?

1 like

:(((( makes me cry

Naaaahhh hoe dan :frowning: zo zielig

Vrijgezellenfeest update; een tegenvaller (kan de organisatie niks aan doen) en de drank gaat iets te hard. Nu willen ze eerder weggaan en nog de kroeg in (en extra betalen) maar ik weet t niet. Ben nu al aangeschoten (moeke op stap):grimacing:. Maar dan heb ik fomo want ik ben dan de enige die niet gaat

Ooh dat klinkt echt als een supertoffe reis!

1 like

Ah super fijn! :smiley:

Ik kijk al de hele avond PD Cam op youtube. Een serie over de politie in amerika en ze laten zien hoe het er aan toe gaat via de body cams die ze dragen, dash cams en heli beelden. Gaat er af en toe best heftig aan toe. Ik verbaas me alleen echt over het volgende: ik heb inmiddels al 6 keer een verdachte een politieauto zien stelen. Als in, politieman/vrouw komt aan (ze zijn ook altijd in hun eentje, dood eng) ze stappen uit hun auto en spreken de verdachte van een misdrijf aan. Vaak ontstaat er een opstootje en agent gaat tegen de grond of is niet snel genoeg. Voor je het weet zit de verdachte achter het stuur van de politieauto en gaat er vandoor, terwijl de agent nog op de grond ligt. Ik vraag me dus echt af hoe vaak die auto’s gestolen worden. En waarom agenten daar nog steeds alleen op pad gaan???

1 like

Ik wilde vroeg gaan slapen om alvast in mijn werkritme te komen. Mission failed, maandag de wekker om 5:45 word zo intens kut!

Aww zo zielig. Die hitte is voor sommige dieren en ook mensen echt zo gevaarlijk. Moest ook telkens denken aan oude mensen die verder niemand om hen heen hebben en met die hitte goed voor zichzelf moeten zorgen. Want ze vergeten dan zo vaak veel te drinken.

3 likes

Awh, arm beestje :frowning:

Mijn katten lagen dit keer ook te hijgen, dus die hadden er nu ook echt last van. Een paar van hun favoriete plekjes zijn de meeste warme in huis, dus heb ik tijdelijk even weggehaald (anders gaan ze daar liggen en raken ze mogelijk oververhit). Dus die krijgen voor de volgende hittegolf mooi een koelmat :slight_smile:

1 like

Gaan!!!

Haha pff ik weet t echt niet. We moeten nu nog n uur rijden. De bride to be kreeg b lapdance van n bruidegom to be. Dat was iemand uit temptation belgie blijkbaar

3 likes

Ik heb eieren gekookt en toen t vuur uit gedaan maar ze zitten nog in de pan. Zou ik ze gewoon tot morgenochtend kunnen laten liggen haha of moet ik ze eruit halen? #lui

Hahaha ja ik ook. Ik haal ze er zo wel uit want dit is echt het toppunt van luiheid

Dat is God die je een teken geeft te gaan.

5 likes

Hahahahaha :rofl:

Mijn woonkamer is lekker koel maar slaapkamer nog steeds niet :sob: ik slaap dus weer met de ventilator aan.

We hebben een nieuwe lamp boven de eettafel, maar ik vind het fijn als je die kunt dimmen dus had dat geopperd bij mijn vriend. Vond ie een goed idee, maar hij heeft geen idee hoe je de schakelaar moet vervangen (hij heeft zeg maar 6 linker handen) dus vond dat we moesten wachten tot mijn vader terug is van vakantie, dan gaat het zeker weten goed en vliegt het huis niet in de fik. Nou vriend, YouTube is mijn beste vriend dus heb ik net om 12u ‘s nachts de schakelaar vervangen, wat echt mega simpel was. Kan niet wachten tot hij wakker is en ik het in zijn neus kan wrijven. :slightly_smiling_face:

53 likes