Wat je even kwijt wilt #25

Kan je hem nog in het contract laten opnemen dat je familie altijd onbeperkt ijs mag eten?

4 likes

Pff ik verveel me echt dood hier. Het is hier nog bloedheet dus ik zit de hele dag al in alleen m’n ondergoed op de bank. Baal er echt van dat ik op een vrije dag niet kan doen wat ik wil. En ik voel me alleen omdat mijn vriend er 2 dagen niet is. En een vriendin die appte kan ook niks doen vanavond. Ik was altijd super goed in alleen zijn, maar nu echt niet meer gewoon. Denk dat ik wat vroeger ga slapen ofzo. Waarom ben ik zo?

Goed idee! Maar ben er bang voor :pleading_face:

Ik vind onweer altijd zo gezellig.

8 likes

Vorige week de vegetarische schnitzel ontdekt die heel erg lekker was en gisteren had een vriend van me pasta met vegetarische gehakt gemaakt. Ook dat smaakte heel erg goed. Gaat de goede kant op! Haha

10 likes

Ik heb vanmiddag mezelf sproetjes gegeven met wenkbrauwverf en ben er echt meer dan tevreden mee :heart_eyes:

11 likes

Was de laatste dagen weinig online, dus misschien heb ik gemist dat @njime weg is gegaan. Geen idee of je dit leest, maar ik mis je!

Ik heb zin in een sletterige avond. Helaas zit dat niet in de planning.

3 likes

@Santeria En hoe was de terugvlucht? :blush:

1 like

Zo’n kutdag. De vriezer op werk kon het niet meer aan gisteren waardoor heel veel producten (lees: zo’n 200) ontdooid zijn en dat moet nu allemaal weg. Mag niet verkocht worden. Ik hoop echt zo dat ze het in een andere vriezer laten en dat wij t gewoon mogen meenemen. Ik kan zoiets echt niet loslaten, word er gewoon bijna misselijk van. Toen was er ook nog gebraden kip over en heb ik maar als een gekkie op straat die kip proberen weg te geven. Niemand wilde het hebben (überraschung) dus heb het maar op een vuilnisbak laten staan. Hopelijk vindt iemand het die wat te eten kan gebruiken.

4 likes

Lief van je wel :heart:

2 likes

Ik wil wel een keer met je sletten in de club! :grin:

1 like

Ik heb ‘n nieuwe iPhone en hij is suuuuuperfijn! Ben alleen gewend om op de homebutton te klikken om de apps op de achtergrond af te sluiten, maar nu moet je daarvoor in het homescherm omhoog swipen. Dat gaat nog niet zo lekker en ik vind dat wel irritant :sweat_smile: first world problem dit

6 likes

Ben zo teleurgesteld in mijn familie. Ik probeer altijd geïnteresseerd te zijn in iedereen, maar krijg nauwelijks iets ervoor terug. Ik probeer het nog een keer, komt er geen/weinig respons, dan is het gewoon klaar. Zo klaar mee om iedereen maar te vriend te houden, doe ook maar eens je best voor mij. :fu:t3:

6 likes

Ik ga volgende week voor het eerst in mijn eentje op vakantie en ik heb net een ghost tour geboekt voor één van de avonden.
Normaal wil niemand mee dit soort dingen en nu kan ik dat gewoon zelf bepalen :smiling_face_with_three_hearts:

26 likes

Is er een manier om op meerdere hastags te zoeken op Instagram? Ik heb zitten googelen maar kom er niet uit.

Bij mij thuis zijn ze nu aan het verbouwen. Bouwbedrijf van familie en de pa is de baas. 3 zonen die al het werk doen en zijn allemaal rond mijn leeftijd (begin 20). Klik is er echt heel goed.

Op een moment werd alles duurder en budget raakte op. Ik was thuis en die pa zei dat x nog moest en x nog moest, maar die jongens namen het best wel voor me op en hebben zelfs een een kostenpost op hun genomen omdat budget te hoog was. Super lief.

Nu zijn ze eind deze week klaar en vroeg me af of ik hun een bedankje moet geven voor het werk? Een fooi? Bedankje idk? Wat is leuk voor hun? Vind 20eu fooi of zo beetje lame (en de dienst die ze me gratis geven is echt iets van 750eu). Cadeautje of tasje met kleinigheidjes vind ik leuker, maar idk wat leuk is om te geven?

Ooh kekker, alleen op vakantie! Waar ga je heen?

Zuiden van Engeland! Reis met de trein naar Londen en dan vanaf daar naar omgeving van de Cotswolds

7 likes

Ooeeeh klinkt als een geweldig idee!

1 like