Sterkte
Ik heb vanavond een verjaardagsfeestje en heb tot nu toe weinig zin.
Ga er samen met een vriendin heen en we willen al om 8 uur gaan zodat we op tijd weer weg kunnen
Vriendin en ik hebben zon chill mega appartement geboekt 2 kamers 2 badkamers douche en mega bad. Loef het zo hard.
Ok ik ben een barbecue dommie en als ik dingen google kom ik op allemaal teringserieuze websites terecht van ~grillmeisters~ dus: kan ik mijn (kamado/ei) bbq gewoon aansteken met de kooltjes die er blijkbaar nog sinds vorige zomer inzitten icm nieuwe kooltjes? Of moet het allemaal nieuw zijn?
Ja hoor je kan kooltjes hergebruiken. Het zou wel kunnen zijn dat ze wat vochtig zijn als ze bijvoorbeeld heel de tijd in de schuur gestaan hebben. Als je er nieuwe bij gaat doen, zou ik ze wel even door elkaar gooien.
Thanks!! Ik vind bbq-websites zo nodeloos ingewikkeld Ik ga husselen en aansteken!
Same!! ZO geen zin in het feestje waar ik heen ga, maar de rest waarmee ik ga zo te merken wel… Er komen ook allemaal mensen van de middelbare school die ik wel ken, maar niks mee heb. Heb mezelf ook maar voorgenomen dat als ik écht geen zin meer heb, maar gewoon naar huis ga en niet mezelf ga kwellen haha. Sterkte!
Hahah smakelijk eten alvast!
Ik ben op een camping met mijn vriend, zijn ouders en zijn kinderen. Het is op zich wel ok maar ik ben hier vooral voor de kinderen maar de kinderen zijn heel de dag op pad met vriendjes. Wat logisch is. En er is ook niet echt veel te doen behalve een buitenbad maar dat is een beetje koud. Dus ik spee continu spelletjes met mijn vriend
Maar ik ben moe, heb het koud en wil eigenlijk naar huis. Zit nu op de wc te forummen
Het regent!!!
Maar volgens mij is het een klein buitje en volgens buienradar gaan alle buien net onder Nijmegen door. Maar ok het is beter dan niks.
Ik baal echt zo erg. Ik werk in een hotel en alle airco’s van de kamers zijn uitgevallen. Voor de 3e keer vandaag al, gister ook al problemen gehad. En 3x raden wie er alleen op dienst staat? En alle mensen boos en klagen, wat ik uiteraard snap maar hallo ik heb geen diploma voor technische dienst. Pff, hoop dat het snel 23:00 is.
Maar dat is ook wel écht kut. Vorig jaar hebben mijn vriend en ik vaak een hotel geboekt voor de airco. Zou dan echt flippen als die het niet zou doen. Kun je geen monteur bellen?
Ja precies, gewoon doen! Jij ook <3
Ik wilde friet halen, maar heb gisteren al raar gegeten (oh en deze week eerder al 4 roomijsjes in 2 dagen gegeten, en ook een keer 4 op een dag. en een zak chips, en een chocoreep) en ga morgen ook niet al te gezond eten, dus heb toch maar wat te eten gemaakt. Vinden mijn darmen ook beter denk ik. Die zijn nogal van slag van het vette eten van vannacht en de alcohol consumpties.
Wow ik dacht hier vanmiddag nog over na. Is het misschien mogelijk om ventilatoren of een monteur te regelen? Heel veel sterkte met je shift.
Pfff gisteren had ik me helemaal staan uitsloven in de keuken. En ik had nog wat over, en dat had ik bewaard voor mijn lunch vandaag. Dus ik keek er echt naar uit eigenlijk. Kom ik boven, zegt mijn vriend:’ Ohhhh het eten was echt heerlijk! Dank je wel hoor!’. Dus ik:’ Sorry wat was heerlijk? Je hebt toch niet mijn lunch opgegeten?!?’. Dus hij weer:’ Ohhh ik dacht dat het voor mij was!’. Ik:’ Waarom zou het voor jou zijn? Jij hoeft toch niet te werken en snel even te eten vandaag?’. Ging hij snel een kipburger voor mij bakken hahaha. En nu is hij ook al vergeten om eten te maken vanavond terwijl het zijn beurt is omdat ik vandaag werk. Ben echt pissed eigenlijk Eerst mijn eten opvreten en dan nog eens niet koken wtf man haha
Neee joh het is hier echt enorm afgekoeld. Als je niet in de brandende zon gaat zitten is het zelfs een beetje fris.
Ja oke in huis is het misschien wel nog heel warm natuurlijk. Maar buiten vond ik het vandaag meevallen. Staat ook een lekker briesje, voelt niet echt als 29 graden.
Mn vader heeft zn cafetaria verkocht…
Ben blij voor hem want kan hij eind dit jaar eindelijk met zn verdiende pensioen… maar bedenk me nu ook dat dit de laatste zomer is dat ik onbeperkt softijs kan eten.
Ga morgen een dagje naar Amsterdam en heb er zo’n zin in haha. En dan eten bij de vegan junkfood bar