Een lekker geurtje? Of een goeie zonnebrand (voor gezicht)?
Lief!!
Nagel spulletjes , zomer producten , producten die je norma te deur vind , even laten adviseren in de winkel voor huid producren
@anon44204370 als je ‘t nog niet hebt, een tweezer pincet! Echt Mn favo!
Anders iets van een nieuwe kwast of een andere tool wat je anders niet snel zou kopen?
Wat naar! Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
haha ik vond spaans nooit zo aangenaam om naar te luisteren, irritant zelfs
maar door la casa de papel staat het nu op mijn bucketlist om het te leren spreken
Note to self:
Ga NIET op zaterdag naar het stadscentrum. Het is er druk en heet en je hebt GEEN zin om iedere drie minuten met je rode zweethoofd vrolijk te lachen en zwaaien als je weer door een van je leerlingen aangesproken wordt.
Ik had het kunnen weten, maar ik moest echt nog even een paar dingen kopen voor ik op vakantie ga. En verder vind ik mijn leerlingen heel leuk hoor, maar ik zou toch liever willen dat ik gewoon anoniem rond kon lopen / fietsen.
Ik heb dat altijd als ik me niet opmaak en ff snel wat aantrek, dan kom ik ook veel bekenden tegen. Schaam me dan altijd dood haha
Sterkte
vriendin en ik kunnen niet besluiten. het zijn geen steden waar we nooit zijn geweest ofzo maar zijn besluiteloos lol
Even een dagje
- rotterdam
- groningen
- den haag
0 stemmers
?
Je kan het! Succes! En laat het weten als je weer met beide benen op Nederlandse grond staat!
Komt vast goed! Rustig ademen, voor je het weet ben je er!
Mahahahah hier ook lekkere verdeeldheid
Ik heb door het warme weer helemaal geen honger. Mijn vriend wilt zo bami maken maar ik heb eigenlijk helemaal geen trek.
Ik ben met behulp van een patroon + uitleg voor debielen een broek voor mezelf op maat aan het maken en dan nog voel ik me zoals in de natuurkundelessen in 2002 (= dom). Als ik dit patroon eenmaal helemaal mooi passend heb gekregen maak ik deze broek in 10 kleuren om het leed te verzachten.
ja jeetje mina lastig zo haha, ik wacht het nog een uur af
Komt goed! Geef het ook bij de bemanning aan. Dan letten ze goed op je.
Ik heb geleerd: maakt niet uit wat jij doet, spieren aanspannen of niet, vliegtuig blijft vliegen.