Wat je even kwijt wilt #25

Soms ben ik echt benieuwd wie ik op dit forum eigenlijk in real life ken. Dat ik weet van ‘oh jij hebt bij mij op de middelbare school gezeten’ of ‘jij bent de zus van’ ‘jij bent die en die’.
Kom er waarschijnlijk nooit of niet zo snel achter maar ben er soms gewoon benieuwd naar haha.

10 likes

Heb mezelf net naar de markt gesleept waar ik een assorti aan kaas en fruit heb gekocht. Ga me nu opsluiten met Assassins Creed en de gordijnen gaan DICHT

5 likes

Wist je dat in je in Palermo een van de best bewaard gebleven mummies ter wereld kan zien? Geen idee of je dat interessant vindt hoor😋

2 likes

Ik heb nieuwe oorbellen, ringetjes, maar krijg ze met geen mogelijkheid in. Lijkt wel of mijn gaatjes erg scheef geschoten zijn ofzo. Het eerste stukje gaat erin maar ik kan niet verder schuiven

Er werkt hier in de bieb in de stad waar mijn ouders wonen iemand die precies lijkt op de bibliothecaresse in de stad waar ik studeer (ander land!!). Ik heb echt even een error.
Lijken alle bibliothecaressen op elkaar ofzo?

2 likes

Gebruik je 'm thuis?

1 like

Oh ja dit ook helemaal! Zeker omdat je daar dus helemaaaaal geen weet van hebt. Lijkt me ook best eng als er idd iemand is die je kent maar niks zegt! Maar snap wel dat je je dan de pleuris schrikt :joy:

Al weet ik niet of ik het zou zeggen als ik iemand zou herkennen :speak_no_evil:

1 like

Mijn gaatjes zijn ook scheef, maar dit heb ik nooit. Misschien even aan de achterkant voelen wat er mis gaat?

Thanks. Dit had ik even nodig. Ga dit ook gewoon aan iedereen antwoorden die er iets van gaat zeggen.

Wow. Heb wel opeens een realisatie. Ik loop dus te struggelen met mijn nieuwe baan omdat ik echt moeite heb om voor structuur te zorgen. Moet dat in mij eentje doen in een organisatie waar weinig structuur is en dat zorgt echt voor (een nog grotere) chaos in mijn hoofd. Maar ik heb bedacht dat ik dit moet kunnen/leren. Terwijl ik me ondertussen alleen maar steeds onzekerder ga voelen.
Maar die shit gaat gewoon ten kosten van mijn sprankelende persoonlijkheid. Dus waarom doe ik dit eigenlijk? Ik voel me alleen maar kut over hoeveel moeite dit me kost terwijl ik mijn energie ook zou kunnen stoppen in dingen die ik wel kan. (niet haren knippen)
Oké. Dit helpt wel. Ik voel me niet meer zo’n enorme mislukking door je bericht.

2 likes

Oke ten eerste: Mensen die hun hond meenemen naar de IJhallen met dit weer zijn niet goed bij hun hoofd en mogen van mij iets vreselijks krijgen. We hadden voerbakjes voor katten in de verkoop dus die hebben we maar gevuld en neer gezet voor de hondjes.
Ten tweede: Na een paar uur op de IJhallen is mijn innerlijke amsterdammer weer naar boven gekomen en praat ik de aankomende twee weken weer plat amsterdams.

10 likes

Ik heb zelf (nog) geen noise cancelling koptelefoon maar ik had dit artikel opgeslagen omdat in dit artikel verschillende modellen met elkaar vergeleken worden: https://www.volkskrant.nl/de-gids/welke-noise-cancelling-koptelefoons-zijn-hun-geld-waard~b86d4c07/

1 like

Ik heb er ook eentje, maar daarvoor luisterde ik vaak met een dichte koptelefoon (eentje die over je oren gaat) naar whitenoise. Dat hielp ook.

1 like

Pfff wat zal ik doen vandaag? Opzoek naar de beste ijskoffie in mijn stad?

1 like

Kun je je ouders niet inruilen bij dat asiel.

16 likes

@Madelief wij vonden Palermo twee jaar geleden ook niet zoveel… Zijn toen nog in een soort (beetje luguber wel) museumpje geweest met allemaal geconserveerde mummies. Waren weer terug aangekleed en hingen in rijen dik, sommigen al wel 200 of 300 jaar geloof ik

Ik heb net een grote schoonmaak gehouden en ik ben nat van het zweet. Nu wil ik graag douchen maar ik kan beter wachten tot het is afgekoeld denk ik.

Mijn opa ligt ineens op sterven en ik moet vanavond afscheid nemen. Het ging zo snel dat ik nauwelijks kan omschakelen

Heel veel succes vanavond. :kissing_heart:

1 like

Ik ga helemaal dood . Er stapt een vrouw te laat uit gaat ze faaacking hard gillen van hallo ik wil eruit ( zit in een arriva de machinist zit voorin en zij stapte achter in uit) rent ze keihard naar voren scheld ze iedereen uit van “Ja dankjulliewrl hoor doordat jullie instapte kon ik er niet uit” heeft ze het nog voor elkaar gekregen dat ze trein nog net kan stoppen ook hahaha. Loopt ze daarna al zwaaiend van fuck jullie langs de trein.

Ohja ze had ook nog een kind bij hahaha.

13 likes

:heart::heart: heel naar he <3
Knuffel, hopelijk is je nacht vannacht beter

1 like