Wat je even kwijt wilt #25

Ik heb de afgelopen week al heel realistisch gedroomd dat m’n vriend dood was, m’n moeder dood zou gaan en afgelopen nacht droomde ik dat m’n eigen euthanasie er aan kwam. Wordt er een beetje bang van :confused:

Ja ben er echt kwaad om. En dan nog, neem je verantwoordelijkheid. Als ik van te voren had geweten hoe onze kater zou zijn had ik hem ook niet in huis gehaald, maar dat heb ik wel dus ik zorg voor hem met alle liefde.
Ik hoop dat ik ze nog kan ompraten, maar vrees dat het uitloopt op ruzie :sweat_smile:

1 like

ow nee, pf… :frowning:
maar ja, kan er niets meer aan doen!

Ik ben vorig jaar in Palermo geweest. Vond het ook echt niet denderend…
Hoop dat je toch nog een beetje kan genieten!

1 like

Ahh, ik vind dit zo naar om te horen. Ik ben vrijwilliger bij een dierenasiel en ondanks de strenge selectie procedure worden er alsnog dieren terug gebracht. Soms al na een dag(oh ja hond past toch niet in ons leven en de kat miauwde te veel).

Ik hoop dat ze in het vervolg beter nadenken!

Ik begrijp je boosheid. Klinkt alsof ze het helemaal niet goed hebben doordacht voordat ze hier aan begonnen. Zielig voor het beestje.

Shit kan ergens niet opkomen. Vroeger was er een kinderserie, meisje met rood haar. Dat heette toch Ginger?

As Told by Ginger?

1 like

Ja

Ik zit in de UB met een heerlijke 22 graden en het is hier uitgestorven. Heb van de gelegenheid gebruik gemaakt en alvast m’n nagels even gelakt :biggrin:

4 likes

Oh jeetje! Is dit ook die kat waardoor je steeds niet terecht kon bij je ouders?

Vond Palermo ook echt niet leuk.
Die vakantie was ook de doodsteek voor de relatie met mn toenmalige ex. En bedwantsen. Wat een ellende.

Palermo stond nog op m’n lijstje om snel te bezoeken maar misschien toch maar niet doen dan :open_mouth:

Fijn hé? Ik heb zelf de Bose QC II en denk dat jij er ook zeker baat bij kan hebben. Kost inderdaad veel bij aankoop maar ik denk dat je er veel gebruik van zou maken en het je leven een beetje fijner zou kunnen maken :blush: Ik gebruik hem ook vaak op de trein en op kantoor en dat maakt zo’n verschil!

2 likes

Onder andere. Eerst was het omdat hun eigen kat ziek was en werd ingeslapen. Toen omdat ze een logeer kat hadden en nu dit.

O jongens. Waarom kan ik nou nooit gewoon normaal doen.
Ik heb gisteren super impulsief een pony geknipt.

1. Ik heb geen pony hoofd
  2. Ik heb krullen

En alsof dat nog niet genoeg was heb ik toen maar meteen de rest van mijn haar ook aangevallen met de schaar.

Het is maar haar. Het groeit weer aan. (blijf ik voor mezelf herhalen). Maar soms zou ik willen dat ik wat minder impulsief en eigenwijs was.

2 likes

Ik voel je pijn, maar ik ben dol op mensen die zo impulsief zijn dus zie het als een kleine prijs voor een sprankelende persoonlijkheid!

13 likes

Mocht het je troosten, ik zit in een facebookgroep voor vrouwen met ADHD en daar komen elke week wel foto’s langs van impulsieve haarbeslissingen en mislukte kapsels.
Ik heb mijn haar ooit in een impuls groen geverfd. Het komt goed

6 likes

Thanks! Kom er nu achter dat Maci Gray de originele themesong zingt

1 like

Het is hier nog steeds heet. En in het zuiden 21 graden. Ik wil nu in het zuiden wonen :hot_face:

En ik wilde een badpak in een maatje meer. Nergens meer badpakken. Nu maar online besteld.