Wat je even kwijt wilt #22

Vroeg Noah haar niet ten huwelijk als grap. Vgm gaat ze daar iets mee doen ofzo.

Is dit ergens terug te kijken?

ooh ja dat is ook zo toen ze voor t eerst bij m had geslapen toch

1 like

Ik moet de kattenbak schoonmaken maar koekjes eten is eerst even belangrijker. #uitstelgedrag

11 likes

Ik ging om half 1 ff een siësta doen en zou om half 2 beginnen met het nieuwe konijnenhok in elkaar zetten. Ik lig nog steeds in bed.

2 likes

We hebben er allebei wel zin in zeg om iets te doen voor ons huisdier. :rofl::ok_hand:t2:

1 like

Hahaha! Nouja, de konijnen weten niet dat ze een nieuw hok krijgen dus het is niet dat ze op me zitten te wachten ofzo.

4 likes

Heb ik eindelijk eens een vrije dag, verveel ik me :rage: en er draait niks leuks in de bioscoop

Vandaag voor het eerst in meer dan 2 (?) jaar weer gereden in een schakelauto. Vond het echt doodeng om weer aan te beginnen maar het ging eigenlijk best wel goed! Dik onwennig natuurlijk vooral met wegrijden en al maar m’n broertje kreeg me zelfs zo ver om een stukje snelweg mee te pakken dus :partying_face:

18 likes

Ik ben dit ook al even aan het uitstellen :joy:

2 likes

Wat goed!!

1 like

Wow, ik stap net naar buiten, staat de camping ineens helemaal vol! Ik wist wel dat het druk zou worden, maar we zijn gewoon helemaal vol voor het weekend nu. Blij dat ik vrij ben haha.

9 likes

Nou het was echt mega leuk!!! Hij nam me mee naar een virtual reality arcade (in A’dam Noord). We werden met 2 anderen gedropt in een kamer, kregen zo’n bril met headset en een rugzak om en een geweer en toen een spel spelen. Steeds andere landschappen en dan de aliens killen haha, voelde heel echt. Je kon elkaar ook virtueel zien zodat je niet tegen elkaar opbotste. Echt een aanrader!

Nu lekker in de maccie drive hehehe

22 likes

Supergoed! Ik doe het je niet na, durf alleen nog maar automaat

1 like

Wow wat gaaf :scream: dat heeft je vriend goed bedacht!

1 like

:scream: ik zie nu pas na een paar keer dit plaatje gezien te hebben dat links en rechts dezelfde meisjes zijn! Dramatisch

Hmm gek zou best kunnen inderdaad. Misschien kun je hem weer even op fabriek stand zetten. En anders even langs de winkel gaan / hem op laten halen.

Heeft iemand aanraders voor betaalbare shapewear? Het liefst wil ik een hemdje aanschaffen omdat ik met name mijn buik wil shapen. Zoek iets van max €30

Samen koekjes bakken, uhu. Net zoals vroeger. Goed plan. Eindstand ik heb ze gebakken, alleen.

Het stuk samen zal hem zitten in dat ikzelf ze gemaakt heb en mn zusje ze opeet :joy::sweat_smile::woman_facepalming:

8 likes

Ik heb de mijne van Hunkemöller en vind ‘m fijn! Ik had verschillende gepast en besteld. Zou je ook niet 1 specifieke aanraden omdat je beter zelf kan passen welke je het beste vind zitten. Maar zou zeker daar kijken!

1 like