Wat je even kwijt wilt #22

Volgens mij zijn veel mensen flink hun vakantie geld aan het uitgeven. Webshops doen er langer over om pakketjes te versturen en bij ons in de winkel worden ook veel dure machines verkocht.

3 likes

In mijn ervaring wordt er door meerdere partijen geboden en altijd boven de vraagprijs (en dan gaan ze dus in zee met de hoogste bieder)

Ik heb wat vrienden in het buitenland en ik spreek ze weinig, ligt ook gewoon aan mezelf, ik ben niet goed in intensief contact onderhouden en houd niet echt van skypen. Nu heb ik vandaag een aantal van hen weer gesproken en ze reageerden zo lief en enthousiast, ben er helemaal blij van. Ik zie ze in juli weer, enorm veel zin in.

4 likes

Ik heb dus een plukje babyhaar dat vandaag heeft besloten recht naar voren te staan en ik krijg het niet in gareel

Wtf

23 likes

Beschrijft mijn gevoel perfect.

50 likes

Ik kam het dan naar achter met doorzichtige wenkbrauwgel

Ik ben aan het oppassen en ik heb zoooo’n zin in cola zero maar dat is hier niet in huis

Goeie!

Tot hoe laat is het eigenlijk normaal/geaccepteerd om glas in de glasbak te gooien? Het maakt zo’n herrie maar er staat verder niks bij over een tijdstip, dacht dat ik ooit ergens een sticker zag :thinking:

Tot 8/9 uur geloof ik

1 like

Wij hebben een woning gekocht van de woningbouw via een biedportaal. Wij waren de op een na hoogste bieder, de hoogste bieder is niet ‘gekozen’ omdat ze het idee hadden dat die het enkel kochten om weer te gaan verhuren. Hier was een van de eisen dat je de eerste 2 jaar het huis zelf bewoond.

Wij hebben op meerdere woningen van de woningbouw via verschillende biedportalen geboden. Werd heel veel overboden. Wij konden volgens mij ook niet onder de vraagprijs bieden.

ER IS NOG EEN AFLEVERING!

1 like

Ik heb geen zin meer.

Het is echt rustig op het forum voor mijn gevoel.

Ik heb net eten besteld via ube.r en de bezorger zat op een scooter ipv een fiets en was iemand anders dan de foto. Wat kan hiervan een reden zijn? Ik heb doorgegeven dat hij met een ander vehicle kwam maar vergeten aan te kruisen dat het ook iemand anders was. Kreeg bericht dat het jammer was dat het zo liep maar dat ze er niks aan gingen doen hahah. Waarom kan ik het dan aangeven…

Ik heb de ervaring dat linnen ook heel snel ontkreukt als je het ophangt.

1 like

Linnen in een mix met bijv viscose kreukt ook minder. En ik vind het sterk verschillen onderling, ook met katoen. Hoe dat werkt weet ik niet :). Snel uithangen na het wassen helpt ook. En bij linnen is het ook wel een beetje ‘geaccepteerd’ dat het wat kreukelt volgens mij. Als dat al iets uitmaakt.

1 like

Hoezo zijn ze hier vuurwerk aan het afsteken?

Ik heb best veel taalergernissen (die ik zelf natuurlijk vermijd :rolleyes:) maar soms moet ik gewoon “joune” een keer gebruiken in plaats van “die van jou”. Dat is zo’n makkelijk woord haha

3 likes

Ik heb eten in huis maar heel veel zin in snackbar voedsel …

Edit: no clue of die open is , Hemelvaart

2 likes

Heb je vandaag al je klusjes gedaan? Dan treat yo self! Snackbar is altijd open volgens mij.

Heb je je klusjes niet gedaan? Dan mag je ook geen snackbar :grimacing:

1 like