Klinkt echt rot. Sterkte, hopelijk valt het allemaal mee!
De lidl heeft maizena koekjes en voor mij is dat gewoon bijna crack haha. Heb gisteren al zo’n hele doos leeggevreten en het gaat vandaag niet veel beter. Mijn vriend vindt ze ook echt helemaal niet bijzonder ofzo haha
Omg de leven
Sowieso dat ik nog een paar dozen ga inslaan Normaal zijn die koekjes echt vet duur bij de toko.
Kijkt er btw iemand Skam op youtube?
Lekkker! Ik moet wel… ben de uren alweer aan het aftellen, haha
Ik ben aan het leren maar het is het meest saaie onderwerp ooit. Kom er echt niet doorheen, ga denk maar een kroket in de oven gooien
Ben het nu aan het googelen haha. Het is idd minder moeilijk dan ik dacht!
Ik heb de afgelopen week Gevoel voor Tumor gekeken, en ik hou altijd zo’n dubbel gevoel over aan dat soort series/programma’s. Ik vind het super interessant, en deze serie was ook gewoon heel mooi gedaan (al was ie wel super voorspelbaar), maar ik word er ook altijd enorm hypochonder van. Maar dat zal iedereen ook wel hebben.
Anyway, ik was emotioneel niet helemaal op de juiste plek voor die laatste aflevering en ik heb net belachelijk hard gejankt en nu ga ik boodschappen doen met m’n rode ogen.
“It sounds like a dog toy” Maar echt! M’n hond vloog spontaan uit haar mand, op zoek naar dat spannende piepspeeltje hahahaha.
Omg moet echt van m’n luie reet af komen en beginnen met poetsen
Haha same here man, echt kut
Over 1 minuut om 14:00 begin ik
Zei ik om 13:00 ook maar oke
En als je nu nog niet bent begonnen moet je weer tot 15:00 wachten he!
En begonnen? Ik zit nog steeds op mijn luie reet iig hahaha.
Ik ben al de hele dag goed bezig, maar ik moet nog zo ontzettend veel doen de komende dagen. Oeps.
Lekker gap! Vergeet achter de bank en in de rubbertjes van de ijskast niet he.
Ik ging weer ff tien minuten hoepelen. Maar door die massagagolven doen mn hele lichaam pijn. Dat moet wel beter worden maar soms geef ik de hoepel een te harde zet (ik kan er echt nog geen reet van) en dan gaat hij over mijn boezem en dat doet zo’n pijn