Wat je even kwijt wilt #22

Als jouw vriend ook naar Madrid is dan wordt het wel heel toevallig! (Mijn vriend, groot Ajax supporter, had dus met zijn vrienden al heel enthousiast vliegtickets naar Madrid gekocht want Champions Leage finale. Huilen toen het feest niet doorging.)

Succes met je werk! Ik moet ook nog 6 miljoen toetsen nakijken maar vertoon ernstig uitstelgedrag.

2 likes

Nee, hier is alles er compleet nieuw ingezet: badkamer helemaal nieuw, hele huis hardhouten vloer in gelegd, muren nieuw gladgestuct, dubbelglas, kunststof kozijnen, keuken helemaal nieuw, echt een pareltje!
Maar hoeven niet te bieden voor het zien hoor! :slight_smile: Ik wil gewoon niet teveel hoop hebben dat het uberhaupt lukt, haha! Nu al zoveel teleurstellingen gehad met bieden/kopen…

1 like

Oehhhh wat leuk! Wat heb je tot nu toe gegokt?

Ja die inderdaad, waarmee er al een hele hoop geschiedenis is. Het was heel fijn om hem te zien en te spreken ook, dus ben heel blij dat ik die stap genomen heb. Was wel een beetje een ‘koetjes en kalfjes’ gesprek, maar dat is ook wel oké, meer kunnen we nu toch niet echt doen. En we hebben gelijk een nieuw gesprek gepland, dus dat is ook wel heel fijn. Nu zit ik me niet zo af te vragen of hij wel op me zit te wachten, want het was zijn idee.

Heb wel thee over de bank, mezelf en mijn telefoon gegooid en gedaan alsof het geen enkel probleem was (op zich is dat ook niet zo, m’n telefoon doet het nog, maar m’n kont was dus nat voor het gehele laatste half uur van ons gesprek…)

1 like

Ik wil wassen maar ik weet niet zeker of mijn huisgenoot thuis is. Heb m al de hele week niet gezien en er zijn ook geen tekens dat hij er is ( hij verplaatst ALTIJD al mn spullen dus het is vrij duidelijk als hij er wel is) maar het kan dat hij vannacht is thuisgekomen. En ik ben al vaker gewoon zijn kamer ingewalst als ik wilde wassen maar toch vind ik dat steeds een drempel. Maar ik moet wassennnnnn

:heart:
Bij mij helpt warm douchen altijd wel wat. Ben je alleen?

Haha, wat grappig, ik krijg daar juist jeuk van (@Nidorina). Mijn wekker moet altijd op heel, half of kwart staan. Net zoals het volume van een tv ook altijd op een 0 of 5 moet eindigen.

2 likes

Ik dacht eerst op die Lookout tower op die schommel met uitzicht over de stad. En waterfietsen ofzo maar dat hebben we al eens gedaan… En ik hou niet van enge dingen dus hij zal me ook niet meenemen naar The Dungeon :joy: Ik weet het echt niet man

Haha nee, wel met zijn voetbalteam naar nog onbekende bestemming. Sneu voor hem van de finale, maar ze hebben vast toch een leuk weekend. (En jij ook met de geplande leuke activiteiten!)

1 like

Die schommel staat ook nog op mijn wishlist :heart_eyes: misschien zegt hij ook wel dat iets niet goed is om te verhullen dat je het goed hebt? Anyways, veel plezier en laat je ons weten wat het is geworden?

1 like

Dat klinkt niet fijn! Goed dat je gebeld hebt met de HAP. Hoop dat het snel twee uur is!

Ah zulke oefeningen ken ik wel, moet ook soms iemand helpen die dat dagelijks moet doen. Zo irritant dat je dan afhankelijk bent van een ander.
Goed de oefeningen doen en hopelijk kun je dan snel weer sporten!

1 like

Hoppa, urenstaten van mijn werk ingevuld (altijd zo’n kloteklusje en was er gister niet aan toe gekomen) en nu vijf dagen vrij!

4 likes

Hij s idd niet thuis, was zit erin :ok_hand:t2:

Staat de wasmachine bij een huisgenoot op de kamer? Lijkt me kut :joy:

Ah, op de site zelf. Ik keek al op Google ja. Thnx!

Ah man ik word er niet goed van. En hij is ook nog zo’n geval dat geen baan kan behouden en het liefst de hele dag in zn bed ligt te rotten of te gamen. Elke keer weer wasstruggles…

Ja dat geloof ik, lijkt me echt niet chill. Ik zou gewoon echt vaak op de deur kloppen en dan naar binnenlopen, hij weet dat hij de wasmachine heeft.

Moet jij werken vandaag?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

*moest. Maar heb mn dienst weggegeven :smirk:

1 like