Ja, dat doe ik ook inderdaad
Haha zouden onze vriendjes vrienden zijn?
Ik heb bijzonder weinig gepland eigenlijk, morgenavond een etentje en zondag even naar mijn moeder, maar heb ook nog een grote stapel werk liggen die gedaan moet worden dus daar ga ik me straks maar op storten. En ja zo voelt het voor mij ook ja, het is ook puur het moment van afscheid, want ik voel me nu alweer beter (half uur later ofzo).
American Cream en Let The Good Times Roll. Zulke fijne producten
Ik vertrouw het internet niet zo wat dit betreft dus ik vraag het even hier: weet iemand of de winkels in Zwolle of Groningen open zijn vandaag?
Oh, da’s een goeie! Ga ik nog ff bij de Hema Groningen checken, haha
edit: oh, daar staat “tijdens hemelvaart kunnen openingstijden afwijken”. Ja daar heb ik niks aan he. Misschien blijf ik maar gewoon thuis dan. Geen zin om een uur te rijden en dan vervolgens in een dichte stad te staan.
Ik heb over kleine poesjes gedroomd en nu wil ik weer zo graag een poes Ik ben super allergisch en een poes kan echt niet in het huis waar ik nu woon maar ik. wil. het. zo. graag. Toen ik in Indonesië woonde had ik vrienden gemaakt met een straatpoes en die bleek zwanger (heel zielig maar joepieee) en toen had ik geregeld dat ze bij ons mocht blijven en dat ik voor haar zou zorgen totdat de babies zes weken waren. Dus toen had ik twee maanden ofzo een poes en ook nog baby poesjes. Zo zo zo leuk. Ik ging helemaal kapot van de allergie maar die kleine poesjes waren zo gezellig.
Mijn moeder vroeg gister hoe mijn tentamen ging en mijn vader vraagt het vandaag, maar naar mijn weten heb ik pas volgende week weer een tentamen haha. Ik word helemaal zenuwachtig van ze en ga nu weer twijfelen. Wel heel lief dat ze zo betrokken zijn.
Je hebt ook rassen die wel zouden kunnen werken voor mensen die allergisch zijn. Verschilt van persoon tot persoon hoor, is het beste om bij een cattery te “proberen”
Oooh dat was die scharrel die eigenlijk wel leuk leuk was toch? Spannend!
Gelukkig is het wat gezakt! Hoe is het nu met je?
Wat vervelend joh Wel heel belangrijk om die spieren goed te trainen denk ik, kun je misschien ook online vinden?
Ik heb ook nog last van mijn ribbenkast na die val, dus durf krachttraining ook nog niet aan. Maar gister heb ik cardio gedaan en dat ging gelukkig wel goed! Misschien lukt dat bij jou ook? Ik vond online ook als tip om dan een ander lichaamsdeel te trainen waar je geen last van hebt, je benen bijvoorbeeld bij jou, maar ik ben niet zo thuis in deels trainen van je lichaam dus vind dat zelf lastig.
Omg zondag gewoon 30 graden.
Door Hemelvaart moet ik denken aan het verhaal wat mijn vader aan mijn buitenlandse familie vertelde. Hij vertelde dat ‘Assumption’ day in Nederland een feestdag is en veel mensen vrij waren. Het is alleen ‘Ascension’ day en niet ‘Assumption’.
Zag het al helemaal voor me. Zeggen nu ook telkens: ‘We don’t know where he went. We assume he went to heaven’.
Vriend en ik gaan zometeen naar A’dam voor een verrassing voor mij Het is een beetje iets actiefs en we hebben het allebei nog nooit gedaan, meer mag ik niet weten. Ben echt zo benieuwd! Alles wat ik tot nu toe heb geraden was fout
Heeft iemand ervaring met het bieden op huizen van de woningbouw? Wij gaan een huis bekijken die nu in de markt zit vanuit de huursector, maar we moeten dan bieden in een bepaalde biedportaal. Ding staat al 4 maanden te koop (geen idee waarom, dat vertellen ze je natuurlijk niet) en hij is op de foto’s prachtig! Maar ik heb geen idee hoe zij in onderhandelen staan, want vraagprijs wordt ‘m sowieso niet. We krijgen dan 3 kansen om een bieding te doen, geloof ik. Maar ik weet niet of de woningbouw er juist vanaf moet en snel akkoord met een tegenbod gaat of juist in ‘n luxepositie zitten om vraagprijs te eisen.
Super cool net een prive dierentuin. Waren ook wel stipt 9 uur aanwezig. Nu kwamen pas alle ouders met kinders. Score.
Volgens moetiknaardedokter.nl moest ik contact opnemen. Benauwdheid werd toch weer erger dus gebeld en om 2 uur mag ik naar de HAP. Tot die tijd stil zitten en zorgen dat ik blijf ademen.
Ik had qua vraagprijs weinig speelruimte (mijn huis stond ook al langer te koop) maar kon mede door een zichtbare lekkage wel eisen dat er een nieuwe badkamer inging.
Ewww ik moest net in de trein naar de wc (sowieso al erg) en daarna wilde ik m’n handen wassen, dus ik doe zeep op m’n handen, WERKT DE KRAAN NIET. Heb het er maar zo goed en kwaad als het ging met wc-papier afgeveegd maar m’n handen voelen zo vies plakkerig nu. De man die ongeduldig aan de deur stond te trekken zal ook wel blij zijn dat ik al het papier hiervoor opgemaakt heb Nog maar anderhalf uur te gaan tot ik op m’n bestemming ben!