Geen zin in stage vandaag bluh
Is je huisarts wel open vandaag?
Anders de hap bellen als het echt niet gaat.
Zag dat er 99 euro is afgeschreven voor m’n telefoonrekening. Wat een jammer geld.
Die was er idd niet
Maar de benauwdheid en koorts zijn ondertussen gezakt dus ik wacht vandaag even af.
Sterkte !
Ik lachte mn vader altijd uit dat ie zei dat ie ging uitslapen tot een uur of 8. Ik vond dat geen uitslapen, maar nu doe ik dat zelf ook en ik vind het heerlijk. Heb nog zoveel aan mn dag nu.
We zijn sinds vanochtend al onderweg en mijn vriend had echt een slaperig album opgezet in de auto. Nu eindelijk iets met meer tempo. Kan ik tenminste wakker worden.
Zo jammer dat mijn belastingteruggave er niet was op de dagtekeningdatum (gisteren). Mijn spaarrekening wil het hebben
Ah zo rot! Ik hoop dat je beter blijft voelen
Herkenbaar trouwens dit. Maar ik kan ook gewoon niet meer slapen tot 10 uur
Nee ik ook niet Haha
Ik blijf overigens wel tot 10 in bed liggen, ontbijten, koffie, serie kijken. Lekker rustig wakker worden, heerlijk.
Ik had iets met knoflook in een schaaltje gemaakt en blijkbaar noet goed afgewassen. Nu eet ik cruesli met bananen sojamelk hieruit en was het laatste hapje gewoon pure knoflook smaak dit is echt een hele rare beleving
Vandaag ga ik knallen!
Ik moet nog wat werk doen vandaag bluh. En moet wat dingen lezen, echt geen zin in. Maar moettt.
En morgen naar een festival! Eerste dit jaar, zoveel zin in
Bluh mijn vriend is net voor 4 dagen weg vertrokken met z’n vrienden en ik ben altijd zo’n ontzettende drol met afscheid nemen, kan dat echt niet. Zit me nu dus even matig te voelen terwijl ik weet dat het over een uurtje weer prima is.
Ik heb vannacht echt een héle rare droom gehad en ben blij dat ik de actie die ik in mijn droom uithaalde niet ook echt heb uitgevoerd in bed
Ik heb zo een Skype afspraak met m’n soort van scharrel die naar Nieuw-Zeeland verhuisd is en ik ben ZO zenuwachtig. Voel me echt paniekerig bijna. Aah.
Ik voel mij op dit moment precies hetzelfde, mijn vriend is voor 4 dagen met vrienden weg. Het voelt altijd als een vorm van verlatingsangst, alleen achterblijven. Maar ik heb allemaal leuke dingen gepland dus komt goed. Ga jij ook nog iets leuks doen?
Nou in m’n droom was ik op iemands huis aan het passen waar ze een mini wc hadden waar ik niet op paste en met slaperig hoofd langs de wc piste.
Ik doe met je mee!
Wel maar tot 14.00 uur want dan moet ik werken haha