Ik likete dit per ongeluk, maar dat wil ik helemaal niet natuurlijk. Wat rot om te lezen dat het zo stroef gaat. Maar wel heel goed dat je er over in gesprek gaat. Ik duim voor je dat het nog goed gaat komen/het goed opgelost wordt.
@Lentex mooi dat je zo’n mooie band hebt met je zusje. Zou dat ook zo graag willen met mijn broers… Geniet er van en veel plezier alvast!
Ik las vanmiddag dit artikel over hem:
Ook tranen met tuiten gewoon.
Zo heerlijk om mijn wekker van 5:37 te verzetten naar 10:01
Ja ik kan mooie ronde wekker tijden echt niet handelen heel raar eigenlijk
Vanavond ging ik terassen met een aantal vriendinnen en toen gingen ze allemaal kijken op mijn united wardrobe wat ik te koop heb staan en pikten allemaal dingen uit die ze zo leuk vonden en over wilden nemen en daar wilden ze dan ook voor betalen.
Ik dacht: fuck it, ook al kon ik het ook voor geld verkopen, ze krijgen het gewoon van mij!
Dus ik had de rekening betaald en hen net allemaal een tikkie gestuurd van 15,01 met als bijschrijft “voor de drankjes en die ene cent is voor de kleding ” en nu vind ik mezelf grappig (en aardig)
EN meteen een United wardrobe vraagje @Karl_Lagerfeld jij verkoopt volgens mij ook regelmatig via daar
Ik heb een koper die iets gekocht heeft en nu stuurt dat het wel naar een ander adres moet.
Kan ik dat handmatig met pen nog aanpassen op de verzendlabel van PostNL (waar een ander adres op staat) of hoe fix je dat?? Someone?
Ik heb nu anderhalve week echt zware koppijn. Geen een pijnstiller werkt en ik functioneer ook gewoon slechter daardoor.
Lijkt me niet normaal?
Ik heb een zak popcorn leeg zitten vreten deze avond en voel nu zo’n vliesje in mijn keel zitten wat ik NIET weg krijg en het voelt afschuwelijk
Ondanks dat het natuurlijk ontzettend vervelend is, ben ik wel blij voor jullie dat jullie nu uit de onzekerheid zijn en weten wat het is! Hopelijk slaat medicatie aan, kan ze snel iets afbouwen en keert de rust weer een beetje terug.
Ooo dit is zo irritant! Weet precies wat je voelt. Een stukje droog brood zo heel mogelijk (wel beetje kauwen natuurlijk) doorslikken, helpt soms wel.
Zooo die tweeling van ex on the beach lijkt nieteens meer op elkaar door alle plastische chirurgie
Edit: kíjk nou
Ik slaap bij mijn zus vanavond en gadver wat haat ik het toch om bij anderen te slapen. Een weekend weg/vakantie etc echt geen probleem. Maar zodra het bij iemand anders thuis is: haat.
Ik.wil.naar.huis😥
Ik wil slapen maar heb ineens de hik
Ik heb net op een terrasje gezeten en de rekening was 115 euro morgen ook gewoon werken om 10 uur
Zoontje lijkt eindelijk goed te slapen na 2,5u steeds wakker te worden, maar nu ben ik zo lang wakker dat ik over mijn slaap heen ben. Ik haat dit zo😤
KUNNEN DE VOGELS BUITEN EVEN OPHOUDEN MET ZO BLIJ TE FLUITEN?! Ik probeer terug in slaap te vallen. That would be great thanks.
Wow ff recordje van de afgelopen tijd … half 5 thuis van het stappen (nuchter as always). Planning: slapen, slapen, uitslapen en als ik wakker word m’n huis spik en span maken en de huishoudelijke takenlijst afwerken en verder he le maal niks. Love it
Trusteeeee!
Met de hartelijke groetjes van Koen Kardashian
Ik ben al sinds 2 uur wakker door de toename van de benauwdheid. Ben de uren aan het aftellen tot ik de huisarts kan bellen. Ondertussen heeft dokter Google me al gediagnosticeerd met een longontsteking