Ik vind het super droog dat er nu al 4 mensen HAMSTER AAN hebben gereageerd
Totaal geen zin om te sporten, maar het moet maarđ ik wil lekker op de bank liggen en in slaap vallen
Gesprek ging goed en ik ben eindelijk klaar met mijn project! Ben echt roestig geworden, deed dit normaal in een kwart van de tijdđ
Nu cocktails & internet shoppen voor iets aan de muur. Heeft iemand tips voor mooie prints en/ of schilderijen? Liefst iets van lokale en/of beginnende kunstenaars? Zelfpromotie mag ook.
Ik kon vandaag eindelijk kwijt wat me dwarszat op het werk,daarna heel fijn kunnen praten met mijn collegaâs en manager en net geknuffeld met de pasgeboren baby van mijn vriendin
Vier handen op een buik is op tv! wel een herhaling volgens mij, maar toch
Bij 5 days inside wordt nu het werkveld in beeld gebracht waar ik werk, alleen ik werk in een andere instelling. Toch apart op te zien bij een andere instelling.
Ik doe wel remmen/loslaten/remmen zodat je remlichten knipperen als ik een onverwachte file nader.
Oh jeetje, dat programma van Beau, dit is een oud-klasgenoot van mij. Heftig dat ze zoân vreselijk ongeluk heeft gehad.
Ik zou eerder denken âwat een mallootâ. Hiervoor heb je je alarmlichten toch?
Ik gebruik daarvoor mijn alarm lichten.
Help! Welke zin is goed: âIk doe wat gevraagd wordâ of âIk doe wat gevraagd wordtâ? Ik weet het even niet meer.
Dankjewel! Dacht ik zelf ook al, maar toch twijfelde ik een beetje door de âikâ in de zin
Ik droomde laatst over een hamster. Ik weet niet meer wat er gebeurde maar wel nog dat ik hem de hele tijd HAMMIEEE!!! noemde.
En aangezien ik verder in mijn omgeving niks of niemand met hamsters heb denk ik dat het door jouw posts kwam
Ik kan alleen maar denken aan xhamster steeds
Iemand die nu net Greys Anatomy keek? Jemig wat een heftige verhaallijn, moest echt huilen haha
Ik zit hier ook al een half uur
Ik zit in een megavertraagde stilstaande trein op het noord-Franse platteland
Ik had gister iemand naast me zitten en hij las hetzelfde woord 19929394773x verkeerd voor in het Engels En het was niet echt een lastig woord ook. Op een gegeven moment moest ik echt hoesten zodat ik niet zou lachen. En nou heb ik morgen hetzelfde college en hou echt mân hart vast dat hij niet naast me komt zitten.
Verder ben ik best aardig haha. Snap echt niet waarom het op mijn lachstuip werkt, mijn Engelse uitspraak is ook niet bepaald fantastisch
Ik heb net vrij impulsief mân mobiele/internet/tv abonnement overgezet naar een andere provider. Heb dit al een paar jaar niet gedaan, wist niet eens meer hoe dit moest.
Ik heb zulk goed nieuws gekregen maar ik durf het met bijna niemand te delen omdat ik het ongemakkelijk vind om âop te scheppenâ over mijn prestaties. Maar ik ben stiekem toch wel een beetje trots dus ik ga het hier neergooien.
Mijn allereerste wetenschappelijke artikel ooit is geaccepteerd voor publicatie