Wat je even kwijt wilt #21

Hierdoor moet ik eraan denken dat ik het altijd zielig vindt voor een dier als ze een zwaar verslaafd baasje hebben. Dat ze dat moeten aanzien en mogelijk onvoorspelbaar gedrag. Misschien is het een beetje overtrokken reactie en slaat t nergens op, hebben die beesten het niet eens door, maar vindt het iets zieligs hebben ofzo

1 like

Oke thanks allemaal😘
Klacht gaat niet denk ik, want het is gewoon verkeerd bezorgd en toen door haar open gemaakt.

Als ik de huisarts spreek ga ik wel aangeven dat ik niet wil dat ze iets doorgeven over mij.

En ja ze heeft me zooo goed geholpen :+1::woman_facepalming:

Ah thanks jullie, had dit ff nodig

5 likes

Kijk ook al tegen mijn have broodje aan. Sinds wanneer zijn die groter geworden?

1 like

Haha daar heb ik nooit zoveel moeite mee. Nu ga ik even mijn eetzondes van deze week overdenken

1 like

Wat een vervelende/vreemde situatie joh! Misschien ontzettend mosterd na de maaltijd en heb je dit allang gedaan, maar heb je het ziekenhuis waar de brief vandaan kwam gebeld om je adres te wijzigen/te benadrukken dat dit mis is gegaan?

1 like

Het was een broodje döner. En ik maar denken dat ik honger had dus voor morgen heb ik dan een Turkse pizza

3 likes

Ja klopt, dat is briefgeheim. Je mag geen post open maken die niet aan jou geadresseerd is zonder toestemming.

2 likes

Nou het is bij de huisarts fout gegaan, zij hebben het verkeerde ziekenhuis gefaxt en ik heb direct gezegd dat dat de foute was. Dus hebben zij t veranderd en heb ik een afspraak bij t goede ziekenhuis. Ik heb nooot contact gehad met dat andere ziekenhuis, dus iets is heel raar.
Ik ga dit nog wel terugkoppelen aan de huisarts.

@Madrid true. Mm ga eens denken wat ik daarmee wil.

Oké thanks!

Heb al een week Kinderen voor kinderen - Als ik de baas zou zijn van het journaal in mn hoofd.

5 likes

Wow huh wat gek! Ik heb in een ziekenhuis gewerkt op een secretariaat dus snap wel een beetje hoe de informatie meestal loopt op zo’n plek, maar kan me bijna niet voorstellen hoe je dit voor elkaar krijgt. Wat stom zeg. Ook van dat andere ziekenhuis trouwens hoor, want hoe komen die nou bij je oude adres?

1 like

Ja geen idee. En dan van een adres van 26 jaar geleden

Morgen gaat vriend bellen voor een huisbezichtiging. Spannend!! Helemaal zin in en zo excited dat ik al in mn hoofd heb hoe “ons huis” eruit gaat zien

3 likes

Ben je daar ooit geweest als kind/baby? Misschien hebben ze in het ziekenhuis aan de hand van je naam en geboortedatum je patiëntennummer van toen gevonden (aangemaakt toen je wel op dat adres woonde) en zijn ze vergeten te controleren of dat adres nog wel klopte.

1 like

Ik ga zaterdag boodschappen halen in Duitsland, zin in!

9 likes

Werkdag from hell en ik ben een paar dagen overtijd blerghh.

Vooralsnog mag het de samenwoonvoorpret gelukkig allemaal niet drukken! Morgen m’n piepende bed uit elkaar halen en dan vanaf donderdag prinsheerlijk op een :raised_hands: boxspring :raised_hands: slapen.

Ohja nu nog even het huis aan kant maken want de Picnic bezorger is onderweg en er komt iemand om m’n oude tuinset op te halen. Echt debiel eigenlijk dat ik voor die henkies ga stofzuigen.

4 likes

Oh dat klinkt logisch. Ik weet t niet eigenlijk, ik heb alleen mn 1e jaar daar gewoond. Geen idee of ik toen ooit in t ziekenhuis ben geweest

Mm vader weet t ook niet zegt hij.

ja ik zie daar wel iets leuks om te geven voor een mama in mijn omgeving :smile:

HAMSTER AAN :hamster:

1 like

Mn zusje zit hier nu naast me haar boekverslag te maken, zo schattig haha.

Heeft ze als antwoord op:“waarom heb je dit boek gekozen?” “Omdat mijn zus dit boek aanraadde en we van dezelfde boeken houden”. :heart_eyes:

En ze maakt echt goede zinnen en goed onderbouwd, heb ik haar vorig jaar helemaal uitgelegd en meegeholpen en nu doet ze t gewoon zelf :heart:

Groetjes trotse zus

32 likes