Wat je even kwijt wilt #21

Ik heb ‘s avonds dus echt geen tijd om mn tanden te poetsen voor ik ga slapen.

Ik doe het altijd wel hoor, maar jeetje, ik wil gewoon naar bed. Zijn toch 2 kostbare minuten slaap ja :unamused:

4 likes

HAMSTER AAN

1 like

Dankje voor de tip! We hebben dit gemaakt met lekker veel kaas en een paar tomaatjes uit de tuin zelfs. Heerlijk!

1 like

Ik heb gewerkt, de douche helemaal gepoetst, gesport en nu lig ik met kleren aan in bed. Te moe om ze uit te doen :sleeping:

2 likes

Omg die gast die m’n tuinbank en -stoel had gekocht kwam ze net ophalen en het was echt een hete Spanjool! Helaas getrouwd met kinderen maar ik kweekte zeker even blosjes.

Ik ging even helpen met alles naar z’n auto sjouwen en m’n buurmeisje fietste langs, ik kan bijna aftellen tot ik een appje van haar krijg wie die guy was en waarom ik met hem over de stoep liep te sloeren.

2 likes

Wat goed, gefeliciteerd!!

Ik voel me net Mascha ben nu voor de derde x in de sephora. Hiern stop ik.

3 likes

Ik weet niet of dit hier mag, anders haal ik het weg! Maar hoop dat dit snel goed komt

4 likes

HAMSTER AAN

1 like

Supercool!!

ik wil vet graag een teamsport doen en gewoon lekker rennen, dacht eerst aan voetbal maar dat kan ik echt niet haha.

Ik kreeg net echt 7 appjes binnen tegelijkertijd en normaal ga ik dan in struisvogel modus en draai ik mijn telefoon om en nu heb ik heel volwassen op iedereen gereageerd

10 likes

Stel dat je tot je 50e moet aflossen, maakt het dan veel uit of dat je tot 50e of 55e is? En bij een hypotheekaanvraag ben je zelf verantwoordelijk om je studieschuld mee te nemen in je berekeningen, hij is niet bkr geregistreerd dus niet op te vragen voor en hypotheekverstrekker. Je moet dus zelf kijken of je hypotheek én studieschuld aflossen kunt dragen op je loon. Maar vaak gaat dat wel (denk ik) omdat je een vrij groot inkomensverschil hebt als je van student naar werkend gaat én je bij een eerste huis minder van je totale inkomen aan een hypotheekmag besteden dan mensen waarvan het niet hun eerste huis is, dus er wordt al een buffer voor je ingebouwd. Én je hebt nog recht op 60 maanden studieschuld afbetalen stopzetten, als die promotie toch niet doorkomt bijv. Vijf jaar is best lang. Maar ja, uiteindelijk moet je het wel terugbetalen, maar wil je je daar echt nu zoveel zorgen om maken? Voor hetzelfde geld wordt je morgen overreden of ontmoet je een hete boy met geld of wordt je baas van het journaal en zijn al deze zorgen voor niks.

4 likes

Hockey? Zijn best veel mensen die daar pas laat mee beginnen, en ook veel slechte teams voor de gezelligheid en om toch te sporten haha. En mocht je beter worden kan je natuurlijk altijd naar een ander team! Maar dit is wel een hele specifieke tip (heb geen ervaring met andere sport en wil ook weer beginnen :grimacing:)
En gefeliciteerd!!

Vorige week reed er een kut kind tegen mijn auto aan (zonder schade) maar vandaag is het iemand anders toch gelukt om er en kras op te krijgen (wss door te lomp met zijn deur te zijn geweest). Kut asociale kut mensen! Doe toch gewoon voorzichtig :frowning:

Positief punt van vandaag dat ik onverwachts een bonus heb gekregen.

1 like

Wil hierbij alle hamsters graag weer uit zetten

2 likes

Goed dat je had gestofzuigd voor Henkie haha!

OMG ik ben net naar boksles geweest. Ben kapot maar het was zo leuk! Mijn handen stinken wel nog steeds naar oud zweet van die handschoenen, ranzig :face_vomiting:

8 likes

Ahh goeie tip, thanks!

Hahahaha ik noem kinderen ook altijd standaard kut kind <3

4 likes