Er heeft net voor de eerste keer een man een echt gedicht over me geschreven
Wel over een mindere feature van me en vol humor, maar ik ben alsnog in de zevende hemel, zo speciaal ofzo
Er heeft net voor de eerste keer een man een echt gedicht over me geschreven
Wel over een mindere feature van me en vol humor, maar ik ben alsnog in de zevende hemel, zo speciaal ofzo
Sterkte
Laatst vroeg iemand of er nog balisto te koop was in de paarse verpakkingen. Ik zag ze vandaag bij de kruitvat liggen.
Stroomstoring geluk doet het gas het nog
Ik ben vandaag om kwart v 5 naar huis gegaan (is vroeg voor mijn doen, wel een goed voornemen), normaal pas rond 6. En nu denk ik echt wooooo, het is nog geen 6 uur en ik chill al op de bank. Hele avond nog voor me.
En ik heb nog eten van gisteren, dus ik hoef ook niks te koken. Heerlijk zeg
Hey ik heb vandaag een taart
Ik lig veel te lekker op de bank maar moet toch echt eten gaan halen straks
Inmiddels doet het stroom bij mij ook weer kan ik eindelijk douchen
Goed van je dat je eerder naar huis wil af en toe! Geniet van je (extra lange) avondje
Heeft iemand heel heel toevallig een kortingscode voor Fonq?
Voor degene die nog weten van de ziekenhuisbrief die verkeerd bezorgd was en daarna gelezen door mn moeder (heb ik geen contact mee) en toen heeft ze mij gebeld daarover.
Nou net de voicemail weer ingesproken door moeder. Heeft ze die brief naar de huisarts gebracht en die afspraak afgebeld, want dat vond ze nodig. En de huisarts zou contact met me opnemen. Ja joh prima, ik heb allang een afspraak in t goede ziekenhuis
Lekker slijmen bij de dokter over mij en doen alsof je zoān goede moeder bent.
Ja sorry moet het ff kwijt. Het zal misschien niet te volgen zijn en ze zal het vast goed bedoelen, maar dat boeit me weinig op dit moment
Vreeeeeeselijk! Krijg je dan ook meteen de neiging om die persoon Heel Veel Pijn te doen?
Jemig, dat is echt een flinke grens die zij overgaat. Gelukkig zit je al bij het goeie ziekenhuis en heb je zelf alles al geregeld.
Of nog erger: als je ex die ringtone als wekker had. 2 messteken in je rug in 1x, van het feit dat je de ringtone herkent uit betere tijden en dat het een wekker is
Oh jeeezus wat stom zeg. Ook dat ze ff doet alsof jij haar hulp nodig hebt en het zelf niet kan regelen maar gelukkig heeft ze jou zo goed geholpen
Note to self: 2 snacks is teveel bij frietjes.
Echt niet.
Haha ik kan eten maar dit kreeg ik niet op. Misschien ligt het aan de grootte van de portie kleine friet die ik altijd meekrijgā¦krijg ik ook niet op. Het lijkt een grote portie haha
Mensen die de ramadan doen, ik vroeg me vandaag af, heb je dan vaker hoofdpijn omdat je niet drinkt overdag?