Wat je even kwijt wilt #21

Ik ga misschien binnenkort op cursus in het buitenland en dat vind ik echt dood eng.

2 likes

Ik heb net via de website van Duo gekeken hoe hoog mijn studieschuld is en ik ben lichtelijk in shock. Ik wist wel dat het een flink bedrag zou zijn, maar zoveel had ik niet verwacht.

Mijn man heeft straks een heel belangrijk gesprek op kantoor waar hij echt al een half jaar naartoe heeft gewerkt. Mijn concentratie is echt al heel de dag kut, en ik ken ‘m eigenlijk helemaal niet als zenuwachtig. Gelukkig wel lieve berichtjes gehad van vrienden, maar van mij mag de dag sneller gaan haha.

7 likes

Omg ik gleed net echt super hard uit op de badkamer tegels en nu doet mijn stuitje zo’n pijn :sob:. Het word echt met de minuut erger.

Omg hij is fantastisch!

1 like

Vandaag gaat zo veel lekkerder dan verwacht! Had slecht geslapen maar kreeg op m’n werk goede complimenten dus werk super lekker!

3 likes

Heeft iemand hét recept? Heb gisteren via tgtg een bruin stokbrood gekregen en wil daar iets mee doen voor het avondeten vanavond. Maarrrr ik wil vegetarisch eten én mijn vriend houdt niet van soep of hapjes als avondeten. Hoop dat jullie me kunnen helpen, of iemand mag het stokbrood op komen halen :crazy_face:

Ik ben vandaag bij de kaakfysio geweest en hij kon echt precies op de plekken duwen waar ik pijn had. Kan morgen meteen weer terugkomen. Hoop dat de pijn snel voorbij is

7 likes

allebei een half stokbrood en dan in tweeën snijden en er een pizzabroodje van maken? tomatensaus erop en dan beleggen met dingen die jullie zelf lekker vinden :heart_eyes:

3 likes

Panzanella mee maken?

1 like

ooh vervelend zeg! Bij mij was het ook zo’n gedoe om m’n verstandskiezen te laten trekken (ofja trekken, moest naar de kaakchirurg), maar omdat ze zo groot waren en er eentje daardoor ook in m’n kaak groeide zijn ze alle vier uit voorzorg verwijderd.
Echt zoveel beter dat ze eruit zijn (ik kon er ook nooit bij en het creëerde zoveel druk in m’n mond) en ik heb ook veel minder last van m’n wangen.

Mijn probleem is misschien anders dan van jou: het ergste wangbijten is weg sinds de verstandskiezen eruit zijn. Maar ik heb ook een knik in m’n kaak, waardoor m’n alsnog vaak op m’n wangen zit. Het is met name in m’n slaap. Maar ook als ik bijv concentreer; ik heb er ook nek- en oorklachten van, dus eigenlijk is het wangbijten het minste probleem hiervan haha.

Dat weglaseren heb ik mijn tandarts dan weer nooit over gehoord. Ik heb best wel veel littekenweefsel in m’n mond door het bijten. Maar dat kunnen ze dus weghalen?

Ratatouille met stokbrood

1 like

Ik had kaars gelegd in een houder, als een soort geurchips. Zit ik aan tafel vliegt dat kaarsvet ofzo in brand en waxinelichtje kreeg ik niet uitgeblazen. Ik was echt bang dat ik met mijn hoofd iets onverstandigs zou doen, maar gelukkig lag er een lepel op tafel en kon ik zo de boel uitkrijgen. Ben blij dat ik zo helder was, vlam was echt al hoog. Op mijn houten tafel. Nu is dat witte brandertje zwart geblakerd :’) Hoge hartslag.
Ben al best angstig met kaarsjes aan laten staan als ik een tel naar de wc ben, hierna wordt het vast nog beter :+1:t5: :unamused:

Het is gebeurd. Ik heb me in een discussie gemengd op facebook. Ik ben benieuwd welke bagger goede argumenten ik naar mijn hoofd geslingerd krijg.

12 likes

Kaasfondue?

1 like

Ga eens even snel ontspannen jij! Goed voor jezelf (en de baby) zorgen is nu prioriteit, die belangrijke dingen kunnen wel weer geregeld worden als je je weer wat beter voelt. <3

Ik gooi net mijn paprika-klokhuis (heet dat zo?) in mijn thee. Ik dacht dat het kopje leeg was, maar niet dus.

7 likes

Zit al sinds 8:45 non stop aan mn scriptie en mn focus is nu echt helemaal weg. Jammer dat ik pas over 1,5 uur naar huis mag.

Vanavond wel echt even ultiem relaxen. Gelukkig was vandaag minder erg dan verwacht.

Ik was van het weekend echt super dronken en moest toen ook veel overgeven. Mijn hond ging toen gewoon naast me zitten en me raar aankijken. En daarnaast waren er dus ook andere dronken mensen over de vloer en nu ben ik bang dat mijn hond misschien getraumatiseerd is door wat hij allemaal heeft gezien die dag hahaha.

19 likes

Het is ZO’N mindfuck wanneer iemands telefoon afgaat met de ringtone die ik als wekker heb :scream:

27 likes

Joepie mn bakje hummus is opengegaan in mn tas, zo fijn zulke dingen :woman_facepalming:t3:

5 likes