Wat je even kwijt wilt #21

Hebben jullie aanraders qua luchtjes? Ik heb al heel lang Chanel Eau Fraiche en die vind ik mega lekker, fris en citrusachtig. Maar zou miss ook wel eens andere willen proberen. Maar ben echt mega kritisch, ik wil alleen frisse geuren, niks bloemigs of poederigs of zwaar. En zeker niet light blue van D&G.

Ik kwam net mijn buurman tegen en zei heel vrolijk gedag, terwijl hij me aankeek en niets zei. Nu heb ik natuurlijk meteen bepaald dat hij me haat, dat ik een vreselijke buurvrouw ben die heel veel geluidsoverlast veroorzaakt en dat ik uit mijn huis gezet ga worden.

2 likes

Omg mijn songfestival feest jurk is binnen en hij is zoooo awesome :star_struck: Ben echt zo blij dat ik er met mijn dikke reet in pas omg

8 likes

Waar zijn ze in de aanbieding? :speak_no_evil:

2 likes

Ik vind Femme van Hugo Boss ook superlekker fris en een beetje bloemig.

1 like

Ik loop nu naar de dagbesteding en ik heb zo geen zin en hoop dat het dicht is :weary:

Argh, ik heb een likdoorn op mijn kleine teen en hij doet zeer :frowning: Moet ik hier mee naar een pedicure of helpen likdoornplijsters voldoende? Of kan ik het zelf op de een of andere manier verwijderen?

@Banananana Verbena van l’Occitane!

1 like

Bronze Goddess van Estée Lauder. Maar ze hebben de verpakking veranderd dus weet niet of die nog hetzelfde ruikt als eerst.

1 like

Jezus ik ben echt hormonaal ofzo.
Een afwijzing, stress, teleurstelling bij elkaar. Wat er gebeurd is met Julie uit Antwerpen grijpt me ook erg aan, vind het zo verdrietig voor haar en haar familie en dat er zo’n ziek persoon kan bestaan.
Ik kan wel janken alles bij elkaar.

Godver de godver ik word me toch een partij chagrijnig van Engelsen die mij, als ik om een zwarte koffie vraag, een americano geven bestaande uit Ă©Ă©n shot espresso en een halve liter water. Ik vroeg koffie, geen slootwater. :mad:

3 likes

Bah heel vervelend om je zo te voelen. Hopelijk voel je je snel beter. Soms helpt een potje huilen mij wel.

1 like

Ja wil dus janken maar dat lukt niet. Sad :stuck_out_tongue:

1 like
Samenvatting

Het is deze! :grin: Echt ik ben zo blij haha

41 likes

WOW!

1 like

@Bertie @Jauregui Thanks! Ja ik vond hem ook echt perfect! Maar was bang dat ik er niet in ging passen, dus ben echt blij haha :grin:

2 likes

Wehkamp!

1 like

Ik had dit ook en heb m’n verstandskiezen laten trekken (was wel de hel, maar wel enorme opluchting want ze groeide ook in m’n kaak) en daarna naar de kaakfysio.

1 like

Ah ja dan moet het misschien toch maar.
Snap niet waarom ze het jaren terug niet gedaan hebben, toen twijfelden ze er even over maar was toch niet nodig. Ook al had ik overgroeiend ‘tandvlees’ wat dan pijn deed en weggelaserd moest worden en kan ik er niet goed bij met mijn tandenborstel. En ik had het idee dat die verstandskiezen stand van mijn tanden verpestten/nog steeds verpesten, maar nee hoor, verstandskiezen hadden daar niks mee te maken. Van mij hadden ze ze er 10 jaar terug al uit mogen halen.
Binnenkort weer naar de tandarts en dan maar advies inwinnen. Heb alleen voor een specifieke tandartsverzekering gekozen dit jaar :weary:

En kaakfysio voor dichtdoen van je mond en dan wondjes die je daar van had? Wat soms doe ik het wel scheef geloof ik, maar het is niet dat ik echt pijn in mijn kaken heb ofzo.

m’n lieve fijne autootje heeft kuren dus heb vorige week 250eu betaald om 'm te fixen maar toen startte hij dit weekend weer niet. gisteren en vandaag weet geprobeerd maar niks. nu is m’n garageman net bij me thuis geweest en weer nagekeken en nu blijkt er een sensor kapot. weer 100eu :persevere: :persevere: mag toch hopen dat alle problemen dan nu wel echt voorbij zijn want het geld vliegt me er zo iets te snel uit :money_with_wings: