Wat je even kwijt wilt #21

Dat is omdat je account een jaar bestaat! :slight_smile:

1 like

Is het je niet eerder opgevallen toevallig haha? Paar dagen geleden had het halve forum zo’n taartje omdat het forum zelf toen een jaar bestond. Wel gezellig ja! De taartjes van als je jarig bent zien er net anders uit, dan weet je het verschil haha.

Ik vind dat je juist een lief en behulpzaam berichtje hebt gepost! En als ik je op Facebook had, dan had ik je denk ik ook een berichtje gestuurd. Jammer dat je zo’n vervelende reactie krijgt. Ik snap de gedachtengang ergens wel, want we zijn ook met (te) veel mensen. Maar die mensen zijn er al… Dus we kunnen beter onze leefstijl aanpassen.

Je hebt mij in ieder geval geïnspireerd om deze week wat beter op m’n keuzes te letten :hearts: Soms vind ik goed voor de aarde willen zorgen best een lastig iets en word ik overweldigd van het idee van wat ik dan allemaal ‘moet’. Maar dan bedenk ik me dat kleine dingetjes ook helpen. Dus ik ga deze week eerst maar eens m’n koelkast leegeten en vanmiddag naar de kringloop.

4 likes

Omg ik ben net gewoon beroofd van een avocado in de supermarkt. Stond bij de AH met boodschappen en een oude hele nette vrouw stond na mij en in alle haast heb ik mijn boodschappen bij elkaar geraapt om vervolgens bij de inpaktafel verder mijn boodschappen in te pakken. Toen zag ik tot mijn verbazing maar 1 avocado en ik had er 2 ivm een aanbieding dus ik keek om naar die kassa en zag tot mijn grotere verbazing dat die vrouw gewoon stiekem mijn avocado in haar tasje deed :scream:
Ik ben vervolgens teruggelopen om te zeggen dat ik een avocado miste en zij spurtte ervandoor en toen zei ik tegen de caissière dat ik zag dat zij mijn betaalde avocado in haar tasje had gestopt. Was een jong meisje, durfde er niets mee dus toen naar de info balie gelopen en daar kreeg ik een avocado terug. Wtf man, dit was het spannendste van mijn dag tot zover :call_me_hand:t3:.

103 likes

WAT EEN LEF! Een avocado jatten van een millennial, bijna net zo erg als wanneer ze je auto jatten MAAR JA die hebben we niet want die kunnen we niet betalen :mad:

Ik heb mn belastingteruggave :dancingbanana:

24 likes

De avocado die ik terugkreeg was voor mij eigenlijk helemaal niet meer bevredigend. Dat die mevrouw er mee weg is gekomen zit me écht dwars maarja blijkbaar AH don’t care :face_with_monocle:

1 like

Wat lief, dankjewel! :slight_smile: Dit soort positieve reacties maakt me echt blij. Veel succes (en plezier) met eten en shoppen!

@Enthusiasm hoop dat die avocado rot is vanbinnen hehehe

4 likes

Grote kans dat ze over drie weken nog steeds de ruiten kan ingooien met haar ‘eetrijpe’ avocado.

20 likes

:joy: :joy:

Wat me zo dwars zit is dat zo’n nette mevrouw er blijkbaar wel mee wegkomt met het stelen van een avocado van 1,09
Was het anders geweest als het een heel ander type mens> geslacht of etniciteit of leeftijd was??
Jongens van 16 die een blikje energy stelen van 30 cent krijgen een taakstraf opgelegd man

Oké nu houd ik er over op pfff :+1:t3:

18 likes

Ik wil ook😭. Had je al een brief gekregen van een voorlopige aanslag? Zo ja wanneer kreeg je die? En wanneer heb je aangifte gedaan?

Sorry voor dit interview. Ik hoop gewoon heel hard dat ik het nog krijg voor of op mijn vakantie.

:grin:

Ik heb direct mn aangifte gedaan, op 1 april. Had daarvoor al voorlopige gekregen, toch? Anders had ik geen aangifte kunnen doen geloof ik. Maar kreeg 4 mei de definitieve aanslag en heb het vandaag gekregen.

1 like

Ik heb het ook vandaag gekregen. Vorige week maandag heb ik een brief gekregen.

1 like

Ik heb ook vorige week brief dat ik het binnen een week na 30-04 zou krijgen. Heb nog niks.

Maar misschien ligt het aan verschillende banken oid?

Geef me geld!!

2 likes

Ik heb zelf ING en het kwam ook van een ING rekening.

1 like

Ik bedoelde de definitieve aanslag brief natuurlijk. Thanks voor jullie antwoorden @flwhrs

2 likes

pas maar op

zij was dus. zwanger.

8 likes

Ik zit in de tram naar Scheveningen en het voelt echt even alsof ik vervroegd in het bejaardenhuis terecht gekomen ben.

3 likes

Mijn lievelingsschoenen zijn in de aanbieding, maar ik heb nu ook een paar gezien in een andere kleur voor €29… super leuk voor in de zomer maar eigenlijk niet perse nodig… doen of niet?
Ik heb een paar knalblauwe sneakers en witte sneakers. Voor de zomer heb ik twee paar sandalen.

Of moet ik alleen voor de zwarte gaan? Die zijn €38 nu

2 likes