Wat je even kwijt wilt #21

Oké ik heb inmiddels met dingen gegooid en gehuild maar volgens mij gaat het wel weer nu. :thumbsup:

2 likes

Na jaren eindelijk de stap gezet om naar de angsttandarts te gaan. Vandaag kreeg ik een proef verdoving met goede angst begeleiding. Ik heb het gewoon gedaan! Zonder flauwvallen of huilen. Nu mag ik voor mijzelf iets leuks kopen vind ik, haha.

39 likes

Een haartje kan toch niet zo lang op 1 plekje zitten? Als je 1x knippert zou het al haast moeten verschuiven door het traanvocht. Als ik jou was zou ik ernaar laten kijken, straks is je hoornvlies beschadigd :scream:

Haha nou lijk je net Google. Je zoekt op een haartje in je oog en vervolgens heb je het meest verschrikkelijke aan je oog.

8 likes

Google: snottebel
Antwoord: je hebt nog 24u te leven

4 likes

afbeelding

Ik vond dit pareltje in mijn inbox. Wat een feest, sportles.

21 likes

He kut. :joy: Ik had focaccia’s gehaald, wilde die maken maar was dus het magnetrondeksel-oven voorval vergeten. Dus nu kan kan ik geen foccacia maken want het ovenrekje zit onder de gesmolten en weer gehardde magnetrondeksel.

5 likes

Ik heb straks een (medische) afspraak en ben zenuwachtig, merk het meteen aan mn darmen.

1 like

Ik ben geinfluencend / geïnfluencend ??? door ‘n vriend van me en Jiami… nu ben ik ook weer RTC 2 aan het downloaden.

Je moet toch wat tussen het solliciteren en wachten door he

1 like

Door dat vermoorde meisje Julie hier in BE, merk ik toch dat ik wat angstig word :confused:
Ik ga normaal alleen naar Rock Werchter dit jaar, 1 dagje, maar nu vraag ik me af of dat wel een slim idee is.

Ik ben al twee jaar afgestudeerd maar ik heb soms nog steeds kleine paniekmomentjes of ik wel alle studiepunten gehaald heb. Heb ik genoeg vakspecifieke keuzevakken gevolgd? Voldoet mijn scriptie aan alle eisen?

Houdt dit ooit nog op?

5 likes

Natuurlijk moet je gewoon gaan! Ik snap dat je op dit soort momenten geconfronteerd wordt met een gevoel van onveiligheid, maar je moet je niet laten tegenhouden om leuke dingen te doen.

Sowieso is er bij een festival zoals Rock Werchter superveel beveiliging, dus misschien helpt dat ook voor je gevoel?

1 like

Gaan echt waar! Het grootste probleem met de moord was dat er weinig tot geen sociale controle was in de wijk waar ze door fietste. Als er iets is was er op Werchter wel is, dan is het net dat. Ik snap dat het nu beangstigend is omdat het net is gebeurd, dus misschien verandert je gevoel nog met de tijd, maar je mag ‘hen’ echt niet laten winnen.

3 likes

Oh, ik begrijp heel erg dat je angstiger bent geworden! De moordenaar van Julie is al opgepakt, misschien dat dat je iets geruststelt? Ik denk overigens dat je wel prima alleen kunt gaan, op een festival zijn zoveel mensen aanwezig!

1 like

Aw wat een lieve reacties van jullie! <3 Ik ga sowieso gaan, maar ik ga hoogstwss met het openbaar vervoer heen en terug en 's nachts is dat misschien toch wel een beetje eng alleen.
En door die situatie twijfel ik nu hoe ik het het best en veiligst aanpak.
Echt stom dat dat een invloed op me heeft.

Ik ga twee dagen en word opgehaald/gebracht, als je wil mag je wel met mij mee? Moet je wel vanuit Leuven terug naar huis, maar het is wel een boerderij dus misschien maken de paarden het waard

8 likes

Wat een super lief aanbod. Wanneer ga je? Ik ga de zondag als Muse speelt!
Ik kijk nog even aan hoe ik het aanpak maar ik hou je aanbod zeker in m’n achterhoofd <3

1 like

Ik heb een keer gehad dat er een wimper was vastgegroeid/gekleefd aan mijn oog, die heeft ruim 2 weken op dezelfde plek gezeten. Toen heeft de huisarts hem er met een pincet uitgetrokken :sweat_smile:

Ik ga zaterdag en zondag!

1 like

Je bent een jaar lid van dit forum!

1 like