Ik heb echt zoooo’n behoefte aan in een bad liggen. 4 maanden terug dus het wordt eens tijd. Vind het heel jammer dat mijn date er geen heeft :’) (hij was zijn badkamer aan het verbouwen, dus heb nog even tussen neus en lippen door gevraagd of hij van plan was er een bad in te gaan doen. Helaas niet :p)
ooo mijn date heeft dat ook niet, bedenk ik me nu
Je kan vragen (mss voor langere afnames) of ze een doekje over de naald leggen. Doe ik altijd en kijken ze nooit gek van op
Mijn hart maakte echt een sprongetje toen ik zou gaan chillen bij een ex-date en hij zei dat hij een bad had. Heb ik daar een half uur in mijn eentje gezeten voor hij er bij kwam hahah.
Wil nu zelfs een nachtje weg om ergens in een bad te kunnen chillen.
Straks ga ik mijn nagels weer laten doen maar ik weet nooit welke kleur. Nu dus ook niet
Hahahahahhaa dit snap ik zo goed ja, terwijl toen ik 12 jaar geleden nog thuis woonde ging ik nooit in bad.
Ik vind vooral het erin prikken het ergste.
Ik ben zo blij dat ik weer aan de lopende band aardbeien, frambozen en nectarines kan eten (hoewel de nectarines nog wel heel zuur zijn)
Ik ging ook bijna nooit! Eigenlijk alleen als er verder niemand thuis was omdat er anders een vervelende huisgenoot (aka gezinslid) aan de badkamerdeur stond van ‘ik moet erinnn’. Maar nu lijkt het me zo heerlijk.
Jaaaa! Ik kan niet wachten tot al het seizoensfruit ook weer lekker goedkoop is
Roooood
Ja, dat heb ik nu ook . Maar mss n andere kleur rood
Van die laatste krijg ik zo’n plakbek. Dat vind ik vervelend (net als bij perziken, mango en sinaasappel heb ik ondervonden).Verder eens!
Jaa uhm kom ff niet op de naam, zo oranje/rood achtig.
Kreeft kleur.
KORAAL ROOD JEEZUS
Babygebrabbel door de babyfoon
Mijn vriend heeft die PostNL app waarin hij ziet dat er post komt, vandaag komt er een brief van mij en er staat geen afzender op. Nu zit hij de hele dag al “wie kan dat nou zijn?” “Waar is dat van?” Ik ben pas laat thuis vanavond dus hij zit nu de hele dag in spanning te wachten wat het is en daar kan hij zooooo slecht tegen. Misschien stoomt ie de envelop wel open en plakt ‘m weer dicht.
Hahahhaa ja goeie!
Zijn er nog leuke vermakende websites? (Safe for work) Moet nog een uur en er is echt ff niets te doen hier.
IK MIS MN HONDJE! het enige wat ik eigenlijk mis van thuis.
Terwijl wij waren nooit echte vriendjes
Ohja dat vind ik ook niks (ik vind eigenlijk alles vreselijk eraan maargoed). Ik kijk dan altijd weg en probeer op m’n ademhaling te letten, al lukt dat nooit zo goed.