Ik snap dat het best wel kut en confronterend is om je ex zo tegen te komen, zo actief op zoek.
Maar is zit wel een heel groot verschil tussen een beetje swipen en een relatie willen / kunnen hebben? Volgens mij zit tinder vol met mensen die zich niet willen binden en / of enkel iets los zoeken.
Mân moeder komt zondag naar me toe WANDELEN. Het is 21 km van haar huis naar het mijne. Ach jaaaa, zij liever dan ik. Zij zegt dat het wel komt als ik ouder word, maar ik denk van niet. Heb al genoeg gewandeld in mân leven op scouting. Ben blij dat het bij mân huidige leeftijdsgroep niet echt meer een ding is
Inspuiten voordat je gaat slapen werkt ook. De dag erna heb je vaak ook meer volume dan je ooit voor mogelijk kan houden en is de witte waas weg
Heel herkenbaar. Ik zit echt letterlijk precies in dezelfde situatie. Zwaar kut is dat gewoon!
Hoe komt het dat je eruit moet? En per wanneer?
Ik zou met vriendinnen uit eten gaan, hadden afgesproken om bij een restaurant te gaan eten, Ă©Ă©ntje maakte bezwaar. Hebben ze vervolgens een restaurant uitgekozen ZONDER MIJ terwijl het mijn verjaardag is en ik moet daar maar mee akkoord gaan? Ik weet niet waarom maar voel me echt vet genaaid en heb helemaal geen zin meer
Ik zou zeggen dat je liever ergens anders gaat. Sowieso raar van je vriendinnen om iets te regelen zonder dat jij daar je akkoord op geeft. Tenzij het een verrassing natuurlijk is.
Ja precies, als het een verrassing was oké, maar dit hebben we echt vorige maand afgesproken en een week van te voren komt er iemand dat het toch niet ok is.
Als je daar echt geen zin in hebt zou ik even de verjaardags-kaart trekken hoor
Hoe lang is ze dan wel niet onderweg?
Volgens Google 4 uur en 19 minuten. Maar ik neem aan dat ze ook eens ergens gaat pauzeren dus misschien wat langer.
Vroeger liep ik ongeveer 6 km per uur, misschien net iets minder. Dus dit vind ik wel een goeie berekening eigenlijk.
Hahah ik heb precies dit, alleen ben ik zelf HEEL benieuwd wat voor brief er voor mij komt en mijn vriend is niet meer thuis. Er staat wel een postbus van de afzender op en als ik daar op zoek kan ik het ook niet vinden.
Ben sowieso tot maart nog hier denk ik! En dan nog naar AustraliĂ« en dan zie ik ât wel weer verder.
Wat fijn!
Goed gedaan! Fijn dat er ook zo positief op gereageerd is.
Mân man en ik gaan morgen uit eten om ons 10 jaar samen/4 jaar getrouwd te vieren maar we hebben nog geen idee waarđ
We hebben een trouwerij en worden om 20.30 verwacht op het feest. Wie weet een leuke tent in rdam bij de kralingse plas in de buurt?
Houden jullie van Italiaans? Dan tip ik Osteria Vicini
Gefeliciteerd met het jubileum trouwens!
Zijn we gék op!
Hahah jaaaa verslavend he OMG
Ik ben level 78 nu en heb inmiddels ook al een tweede kamer/ruimte geopend om in te klussen
O level 86 al!
Jongens jullie weten dit wel. Ik zoek dat ene gifje van een bokser die in de hoek van een ring staat en hevig ademt met een soort enthousiast hoofd.
Hahaha ik heb 3 vriendinnen die los van elkaar altijd willen wandelen met mij. Laatst nog 23 km gedaan! Dus zeg niks over deze leeftijdsgroep