Wat je even kwijt wilt #21

Haha, misschien maar beter :no_mouth: Ik ben nog maar bij level 45 of zo, dus zal nog wel even duren.

@Karl_Lagerfeld had ff gezocht, het was @Enthusiasm haha

1 like

Wat een zuurpruim zeg. Heb je jurkje gezien en is echt tof!

1 like

Ik heb echt zitten huilen van het lachen hierom,geweldig

Andrelon beachy volume oid. Moet je echt je best doen wil je daar een witte waas mee krijgen, en dan nog even je handen erdoor en is het ook weer weg.

1 like

Spannend, straks voor de eerste keer naar de bloedbank. Ik had dit tijdje terug ook al gezegd maar ik voelde me toen uiteindelijk te depri door het overlijden van mijn moeder maar nu ben ik er wel klaar voor. Ze gaan eerst alleen bloed afnemen om te testen of ik wel geschikt ben.

13 likes

Ah spannend, komt vast goed :biggrin:

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik geen grote fan ben van naalden haha maar ik zet mij er wel overheen voor zoiets belangrijks.

Ik stapte net naar buiten en de tranen rolden over mijn wangen. Ook een prikkel in mijn neus. Niet van het huilen maar van pollen ofzo? Echt heel raar. Ik heb geen hooikoorts voor zo ver ik weet

Ik ben aangenomen voor een stage vanaf september! Heeel spannend want ik ga terug naar mā€™n ouders dus ik moet veel regelen, maar ik heb er wel veel zin in!

37 likes

Haha ja ik durf ook nooit naar die naald te kijken en blijf het iedere keer nog steeds een beetje spannend vinden. Maar achteraf valt het me altijd weer mee!

1 like

Wat ontzettend heftig. Ik adviseer je ook om contact op te nemen met 113, zodat je kan overleggen en ook jij hier niet alleen in staat.

1 like

Ik ben om 07.30 opgestaan, naar school geweest, anderhalf uur benen getraind, net 800 calorieen aan pasta gegeten en nu vind ik het tijd voor een middagdutje :ok_hand:t3:

11 likes

Ik ga zo ontslag nemen en ik ben zo zenuwachtig.

4 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Oef, succes! Heb je al een nieuwe baan?

@vitaminwater Jaloers! Ik heb nu echt zoā€™n dip dat ik zo een dutje zou kunnen doen. Jammer dat ik niet alleen op kantoor zit vandaagā€¦

1 like

God wat was dat een soap!

Samenvatting

Toen hij de laatste keer weer terug was naar Texas ging hij zich ineens vreselijk naar gedragen. Hij probeerde me te zeggen dat ik niet mocht gaan trainen in een legging en geen fotoā€™s van mezelf op instagram mocht zetten en ga zo maar door. En dat ik alvast mā€™n huis moest verkopen, wat ik helemaal niet van plan was Ć¼berhaupt, hij schoot echt helemaal in de schift. In eerste instantie probeerde ik hem de situatie een beetje te relativeren maar hij was echt bloedserieus en probeerde dwingend te doen. Ik schrok er nogal van, keek naar mā€™n ticket en de frisse tegenzin om naar Amerika te gaan en besloot alles te cancellen. Achteraf bleek dat ie op eigen houtje cold turkey met zā€™n angstmedicatie was gestopt (ik wist niet eens dat hij dusdanig onder de pillen zat) en hierdoor flink in de war was. Hoe kut het ook was, ik heb het over de telefoon moeten uitmaken want ik trok het niet om helemaal naar Amerika te vliegen om dat te doen, voelde ik me niet lekker bij.
Nog steeds krijg ik om de maand ongeveer een berichtje dat het hem allemaal spijt en dat hij het niet zo bedoelde etc etc. Vervolgens echt standaard een verhaal erachteraan dat hij nu in Amsterdam woont en hoopt me een keer tegen te komen. Dit is een dikke vette leugen, mā€™n buurmeisje stalkt zā€™n stories en hij zit gewoon nog in Texas :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Mā€™n nieuwe vriend is een nuchtere Hollander zonder kapsones, bevalt eigenlijk wel prima

38 likes

Nee, dat niet maar ik heb wel meerdere dingen lopen en ik kan in de tussentijd op mijn moeders werk aan de slag.

2 likes

Dankjewel! :heart:

1 like

Ah dankjewel! Ik voel me meteen rustiger;)

1 like

Hahaha Cor heeft een Corrie :joy::heart_eyes:

3 likes