Wat je even kwijt wilt #21

Batista en dan die voor bruin haar.

3 likes

Ik vind die van Lush fijn! Maar mijn haar is niet heel donker bruin

1 like

Vanavond naar Mumford & Sons :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:.

11 likes

Jaloers! Veel plezier!

1 like

@flwhrs @Chuckie @Santeria Thanks! Aussie vind ik eigenlijk niet zo lekker ruiken of het niet die typische geur? Batiste voor bruin haar heb ik jaren geleden geprobeerd maar mn borstel werd er helemaal bruin van. Lush ken ik niet! Zit dat wel in een spuitbus?

Ik ben bezig met een sollicitatiebrief en heb deze net naar mijn beste vriendin en broer gestuurd om na te laten kijken en word zelfs daar al zenuwachtig van. Laat staan dat ik hem straks echt op moet sturen naar die organisatieā€¦ :grimacing:

2 likes

Ja ik ga straks maar weer ff langs, thanks!

Mā€™n beste vriendin heeft rood geverfd haar met een donkerbruine, bijna zwarte, aanzet en gebruikt Andrelon verrassend volume. Ze spoot het maandag in mijn bijzijn in haar haar en ik was echt verbaasd dat het geen waas achterliet. Gewoon echt helemaal niets :open_mouth:

1 like

Op den duur krijg je levels met zeebubbels die uitbreiden en toen ben ik gestopt, want ik ging mezelf echt opvreten van binnen omdat het dan niet lukt

Nee zit niet in een spuitbus!

Ik ben mā€™n vriezer aanbeet ontdooien en vind het echt een rot klusje. Het gaat me ook veel te langzaam.

@Santeria Staan er geen planten/hagen die zo kunnen ruiken? Volgens mij ruiken buxussen ook wel eens zoā€¦

Hahaha, ergens om een hoekje

1 like

Omg, ik stoot net keihard mijn hoofd op de wc op werk. Moet er echt even van bijkomen haha

Ik moet straks van Schiphol naar Ziggodome rijden in mn eentje en ik vind het doodeng :(. Ik ben niet gewend om in Amsterdam te autorijden.

Iemand tips voor parkeerplekken bij Ziggodome waar je niet midden door de drukte hoeft? Vind het niet erg om een stukje te moeten lopen.

Van Schiphol naar ziggo is alleen maar snelweg! En rondom de ziggodome zijn ook grotere wegen en grote terreinen voor parkeerplaatsen. Je hoeft alleen maar bordjes te volgen voor p2 bijvoorbeeld! Easy peasy echt waar!

1 like

Haha ik heb hardop gelachen om dit draadje op Twitter over een rare vogel. Blijf scrollen:

33 likes

ā€˜O WACHT WE HEBBEN EEN STAGIAIRā€™ :joy::joy:

10 likes

Bumble and bumble.

1 like

Ughhh ik moet een tool installeren en het is ingewikkeld en je moet 1000 stappen volgen en dingen aan elkaar koppelen en ik doe het nu al voor de 3e keer en het lijkt nog steeds niet te werken? Grrr.