Wat je even kwijt wilt #21

Was dat dezelfde die je rok te truttig vond? Kan zij ook gewoon normaal doen?

7 likes

Ohh ik heb vandaag een taartje! Ik kon vorig jaar het nieuwe forum niet zo goed vinden dus het duurde een halve week (?) voor ik er was. En vorig jaar rond deze tijd werd het echt heel stil op egf dusja toen moest ik wel. In mijn boemboemwagen met tokkiemuziek. Huh.

4 likes

Kun je ergens zien hoe lang je lid bent?

Haha ik zit op kantoor en we hebben een afspraak met een vertegenwoordiger van verpakkingen en die jongen is helemaal gefuckt over Ajax. Echt om de 5 minuten begint hij er weer over. Waarom laten mensen zich hier zo door meeslepen? Ik snap het oprecht niet.

22 likes

Ik begreep het ook niet zo erg, want ze zijn vet ver gekomen en daar mogen ze best trots op zijn. Maar ik denk dat het vooral is omdat ze echt tot de laatste 10 seconden dachten dat ze door waren naar de finale en door wat getreuzel van de keeper kregen ze nog een minuut straftijd en in die minuut is er gescoord. Dus de manier waarop ze hebben verloren is zuur. Maar ik vind dat ze gewoon vooral trots mogen zijn op wat ze hebben bereikt.

En als ze nu PSV kampioen laten worden in de Eredivisie ben ik helemaal blij.

o huh ik was heel laat dus :stuck_out_tongue_winking_eye:
Thanks voor het opzoeken

Ohhh stalker 2 hier dan dat vond ik zo’n fantastisch verhaal!

1 like

Hier schijnt de zon nog :grin: ben benieuwd of de regen nog komt. Het is wel super koud op kantoor.

Ik vind het stiekem ook een beetje kinderachtig dat mensen echt boos en chagrijnig worden om een spelletje.

8 likes

Ja echt hè. Zoals een groot man ooit zei:

Maar zoals bij elke wedstrijd
Kan er maar één de winnaar zijn
We laten ons niet kennen
We gaan gewoon maar door
Want wie niet tegen z`n verlies kan
Die is maar zielig hoor

34 likes

Wat heftig! Misschien is het enige wat je kunt doen nu, er gewoon voor hem zijn en zijn verhaal aanhoren. Hij voelt zich in elk geval vertrouwd genoeg bij jou om zijn verhaal te doen. Misschien dat je in een later stadium eens kunt vertellen dat hij ook hulp hiervoor zou kunnen krijgen, maar ik zou dit heel subtiel doen en hem hier niet in forceren. Wel super lief dat je graag iets voor hem wilt doen!

2 likes

Met z’n allen, met z’n allen :tada::tada:

4 likes

Ja, is dezelfde. Zij draagt elke dag vrijwel hetzelfde dus denk mijn outfits nogal buiten haar comfortzone liggen terwijl ik helemaal geen bijzondere kleding aan heb volgens mij.

Wacht, ik post zo wel een foto van de jurk in het wat-draag-je-vandaag-(ofzo) topic.

2 likes

Ik zag net de foto van je jurk en die is heel leuk!!

1 like

Ik zie de hele week al mensen in korte broek lopen. :joy: Korte mouwen ook, maar daar ben ik zelf 1 van.

1 like

Woah echt? Ik moet zeggen dat ik zelf echt een koukleum ben, dus ik loop lekker rond in mijn truien, winterjas en sjaal :joy:

Tijdens mijn werk wel, maar das alleen maar lopen en bewegen, dus dan heb je 't snel warm haha :stuck_out_tongue: Maar ik stroop wel de mouwen van mijn jas op, dus niet helemaal vergelijkbaar.

1 like

Jaaaa s ff kijken! Hier zijn eigenlijk alleen maar sportkleding / skikleding winkels haha!
En anders ik heb wel nette kleding, maar op zulke momenten denk ik van jooooh had ik nu maar m’n hele kledingkast meegenomen

1 like

Wie heeft DE tip voor droogshampoo die geen witte waas achterlaat op bruin haar ??? Ik heb nu WEER een bus gekocht die me echt binnen 0.3 seconden in een oma verandert :older_adult:t2: ik wil goeieeeee

Mijn vriend en ik krijgen vet veel terug van de belasting en hebben zo echt al bijna onze bruiloft bij elkaar gespaard. Ga zo maar even kijken wanneer ik trouwjurken kan gaan passen, haha

23 likes