Wat je even kwijt wilt #21

Op de heen weg super veel controle om NY binnen te komen. Op de terugweg even door een poortje heen en over mn rug geaaid dat was t dan hahaha

6 likes

Jaaaa hahaha, echt zo; we donā€™t care anymore, bye

3 likes

Oh wat heerlijk dat ze hebben verloren en dat het gezeik overal nu voorbij is

Ik dacht trouwens dat ze gewonnen hadden omdat ik allemaal gebrul hoorde op straat vannacht maar dat was gewoon zomaar dus

6 likes

Succes!

1 like

Succes! Neem je briefje mee naar het gesprek. Dan heb je al wat houvast

1 like

Of Feyenoord fans. Mijn hele fb staat vol met kinderachtige plaatjes over Ajax :roll_eyes:

Hee ik had echt een super fijne en lieve tandarts in de stad waar je nu woont!

1 like

Ik droomde dat ik 8 puppyā€™s en 8 kittens had gekocht en nu ik wakker ben blijkt dat gewoon niet zo te zijn :pensive:

5 likes

Kleding kopen, solliciteren en terugbrengen? Of lenen?

Heb ik een memo gemist? Wordt het zomerweer vandaag? Ik zag een jongen lopen in t-shirt en korte broek :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ik heb vandaag een nogal gekleurd overslag jurkje aan en mijn collega keek er echt even met een vieze blik naar. We hebben echt zoā€™n andere smaak, haha.

1 like

collega gaat vertellen wat er allemaal te doen is in het dorp waar ik binnenkort naar toe gaat. Ja euh boeien, ik wil gewoon winkelen. Maar dat vind het weer niet kunnen XD.

Ik heb morgen een bruiloft maar heb echt niks om aan te trekkenšŸ˜…

Nee het gaat regenen en onweren vanmiddag, dus ik wens hem sterkte.

1 like

Ik denk dat het een kiwi is! Die lopen hier ook nog altijd in een korte broek rondā€¦
Terwijl ik al aan het bevriezen ben hahaha.

1 like

Ik kom echt al de hele week mn bed niet uit :weary:

Ik kan niet wachten tot het weekend! Nog twee dagen werken en dan lekker tot rust komen en met vriendinnen wat drinken in de stad

Werk ze!

1 like

Na het weer van de afgelopen dagen, kon ik me al niet voorstellen dat het opeens zomerweer werd :joy:

@Oprah hahah een kiwi of een optimistische Nederlander die bij een paar zonnestraaltjes al de korte broek uit de kast haalt.

2 likes

Succes!

1 like