Ik had leerlingen een opdracht gegeven waarbij ze dingen moesten filmen en erover vertellen in de taal van mijn vak. Ik heb er net een paar bekeken en ze filmen allemaal hun huisdieren en vertellen daar dan over, het is zoooo schattig, ik smelt. Vogels, cavia’s, kippen, blije honden met speeltjes, katten die wegrennen…
Ik zit op kantoor en moet de hele tijd scheten laten maar hou me in, alleen zodra ik naar de wc loop om even te ontluchten hoef ik niet meer en zodra ik zit weer wel. Hoop dat mijn collega straks even wegloopt, dan ga ik naast het raam even los…
Ik had zoveel bananen en eieren dat ik dacht, nouja ik ga wel die befaamde ei banaan pannenkoeken maken. Nog wat kaneel overheen gegooid, maar ik vind dit echt dus helemaal niks. Ik ben gewoon gemaakt voor ongezond eten.
Mijn ziekenhuisafspraak van komende vrijdag is verzet naar 9:45, in plaats van 7:15. Vind ik helemaal niet erg
Help. Ik vind deze koekjes zo lekker:
Nu heeft de Lidl ze ineens al 2 weken liggen en nu heeft de Jumbo ze ook nog eens in de aanbieding (2 dozen voor €2.35 wat dus nog goedkoper is dan de Lidl). Hoe kom ik nu nog van mijn verslaving af.
Ja ik heb net 2 dozen meegenomen bij de Jumbo.
Oke er is echt zoiets vreemds en ik snap er niks van.
Tegenover de straat waar ik woon zit een groot grasveld met daarachter een sloot. Als het lekker weer is zitten er vaak mensen op het gras, heel normaal. Maar de laatste weken zie ik ook regelmatig mensen in de regen daar rondlopen of zitten, en dan helemaal achteraan, bij een grote wilg aan de slootrand, waar het vol staat met allemaal struiken en ook veel berenklauw en brandnetels.
Er is één man die ik nou al meerdere keren in de stromende regen zeker een half uur verstopt in het groen heb zien zitten mediteren (?)
En vandaag loopt er iemand anders, een man die eruit ziet alsof hij net uit zijn werk komt, met zijn laptoptas in zijn hand. Hij is nou al vijf minuten door de struiken aan het lopen terwijl hij op zijn telefoon kijkt. Steeds verdwijnt hij uit het zicht, hier komt hij net weer achter de wilg vandaan. Ik heb de indruk dat hij iets zoekt, hij hurkte een paar keer en leek achter een paar bomen te kijken, maar ik vind dit zoo vreemd, wat moet dit voorstellen? Ik wil dit mysterie oplossen!
Geocaching misschien?
Ik zou zelf gaan kijken wat daar is als er niemand loopt daar. Of de wijkagent inschakelen als het zo’n vreemde situatie is!
Kan het toevallig dat geoguess (?) zijn? Dan moeten mensen dmv een app een schatje zoeken of zoiets.
Geochaching wss haha!
Ja daar zat ik ook al aan te denken en ik heb speciaal om daar achter te komen een account op geocaching aangemaakt, maar op de kaart waar al die plekken opstaan stond niks hier in de buurt. (Maar ik heb dit zelf nog nooit gedaan, kan het ook zijn dat zo’n ding dan nog best een eind van het punt op de kaart vandaag ligt?)
Ik zat meteen helemaal bij homo-ontmoetingsplaats of drugsdealers, zoiets onschuldigs had ik nooit bedacht
Ik heb me ook vaak verbaasd over dit soort dingen in een park bij mijn vorige huis, en toen bleek het een bekende cruising locatie te zijn.
Hahaha, ik las na mijn reactie ook over geo-caching en toen dacht ik: ohja, kan ook nog.
Pokemon misschien? Een gym of pokestop🙈?
Ik heb net met m’n dochter een zak worteltjes leeg gegeten, maar zie net dat er op staat te gebruiken tot 7 mei 2019. Gaan we nu dood of kan dat geen kwaad?
Op Voedingscentrum las ik dit:
TGT staat voor ‘te gebruiken tot’. Een TGT-datum staat op voedingsmiddelen die je maar kort kunt bewaren, zoals vlees, vis, voorgesneden groenten, koelverse maaltijden en verse vruchtensappen.
Deze datum is de laatste dag waarop je het product nog veilig kunt gebruiken. Na deze datum kunnen er namelijk ziekteverwekkers, zoals bacteriën gaan groeien. Deze kun je vaak niet zien, ruiken of proeven, maar je kunt er wel ziek van worden. Na de TGT-datum moet je het product dus weggooien.
Ik neem vast afscheid van jullie haha
Ik heb 1 oma nooit gekend, want ik was een baby toen ze stierf maar altijd als het 8 mei is denk ik direct. “Oma”. Dit is haar geboortedag. Vind dat wel iets moois hebben, aangezien mijn vader er zelf vaak niet eens bij stilstaat haha.
Die kreeg ik idd wel met andere verkiezingen
Waren het van die geschraapte worteltjes? Daar merk je het wel bij als ze niet goed meer zijn, worden ze helemaal glibberig en slijmerig (van de week nog gehad toevallig).