Wat je even kwijt wilt #21

Nee joh!
Met vlees en vis moet je wel voorzichtig zijn, maar groenten niet zo. Ik kijk daar nooit naar de datum, eerder of het niet beschimmeld is :sweat_smile:

1 like

Ik moet dit niet weten!!!
(Probeer gezonder te eten).
Tip trouwens: bewaar ze in de vriezer. Ik vind ze zooo lekker dan.
Bedankt. Nu heb ik hier trek in :stuck_out_tongue:

1 like

Is zo, ik ben altijd panisch met dit soort dingen

Hahah die reacties over schatzoeken :rofl:
Ik zou ook meteen denken aan een homoontmoetingsplek.

4 likes

Die worteltjes weten gelukkig niet precies welke dag en hoe laat het is.
Mijn worteltjes met datum 07/05 zijn ook nog niet op en zou ze pas weg doen als ik iets raars zie/voel/ruik.

5 likes

Hahaha lijkt me niet dat je dan tussen de bosjes gaat zoeken. Je kan dan toch gewoon een x Joehoeee roepen en wacjten tot iemand reageerd.

2 likes

Ik snap echt even niks van de NS en hun aangepaste regeling door werkzaamheden. Bij storing staat dat ik er rekening mee moet houden dat ik met een bus moet en dat er extra reistijd is van 30-45min, maar als ik de planner gebruik staat er niks afwijkends :frown: hoe kan ik dan weten hoe laat ik morgen weg moet??

Ik ben er nog niet uit, maar wel erg nieuwsgierig en ik heb net die Pokemon app gedownload om te kijken of dat het kon zijn, maar volgens mij is dat het niet. Bovendien leek die man net echt fysiek iets aan het zoeken te zijn.

Homo-ontmoetingsplek weet ik niet, ik heb nooit meer dan één persoon gezien daar. (Net heb ik overigens wel serieus ‘Homo-ontmoetingsplek naam stad’ gegoogeld :redface:)

Misschien trek ik straks mijn regenlaarzen aan en ga ik daar zelf maar eens kijken.

7 likes

Haha sorrrry maar het is wel een hele goede aanbieding. :rofl:

1 like

Er zit maar een ding op stel hem de brandende vraag " Zoekt u iets?"

Edit hahaha alsof hij in de winkel loopt.

5 likes

Haha je edit: ‘Dag meneer, kan ik u helpen of kijkt u even rond :smile2: :smile2:?’

28 likes

@Chesirecat @Ohappyday
Hebben jullie een linkje/titel? Lijken me interessant.

@grey wat een leuke opdracht!! Superleerzaam en echt passend. En leuk voor jou haha

1 like

Is het tussen Eindhoven en Tilburg en Den Bosch toevallig? Ik las op de NS app dat er nu alleen gedoe/NS bussen richting Den Bosch is t/m vrijdag, en aankomend weekend pas tussen Eindhoven en Tilburg.

1 like

Omg sjiepottol ik kom er aan!! Hebben jullie ook magnolia bakery , levain bakery , los tacos nr 1 en the bagel store? Zoja maak maar plaats vrij haha.

2 likes

Kut ik ben m’n waterfles vanochtend op locatie vergeten. Ughhghg ik kom daar pas over een week weer.

https://www.videoland.com/films/66211/charlotte-my-story Maar ik vond het uiteindelijk niet heel diepgaand. Het ging vooral over dat ze moest leren lopen met protheses en hoe dat proces ging

1 like

:sob: Alweer een klapband bij mijn fiets. En er is in elk geval 1 spaak los, dus duur dagje. Vetkut :sob:

Kwam er zo’n bomkoffer aan te pas met paspoortscanner en een grondige inspectie of je handtekening op het formulier wel precies gelijk is aan die op je paspoort (en of je nog even dat ene streepje er bij wil tekenen alstublieft)? :stuck_out_tongue:

1 like

De haas in Zootopia!

1 like

Ja ik moet morgen van Tilburg naar Eindhoven! Zou echt top zijn als dat inderdaad zo is, dankje!!