Hmm ik vind het moeilijk te omschrijven. Kan hier ook niet goed op antwoorden. Maar ik ga hier vanavond nog over nadenken
Wow ik struikelde en viel op mn knie op de trap (buiten) (nice) en nu heb ik wel een schaafwond maar mn panty is niet eens gescheurd
Yaaass, kredietcheck goed gekomen, leaseauto kom maar door
Ohhh wat mooi gedaan! Heb je de vink zelf gevonden? Mijn opa was jager en die had heel veel geweien en opgezette dieren in huis en vond dat altijd fascinerend. Heb zelf ook jaren een opgezette eekhoorn op mijn slaapkamer gehad die ik regelmatig aaide haha.
Hahaha OKE ik weet ook waarom ik mān belastinggeld maar niet terug kreeg
Het ging nog naar mān vaders bankrekening. Dan gaat het natuurlijk lang duren.
Al 2x klein beetje gehuild. Wil niet terug. Wil hier ook niet wonenā¦ maar wil ook niet terugā¦
Ja meid dat is wat alleen reizen met je doet!
Volgend jaar terug?
Of een onderduik adress zoeken en hier illegaal blijven.
Politie als jullie meelezen dit is een grapje
Ik zal wel gek zijn maar waarom kan ik nergens makkelijk, overzichtelijk vinden op wie ik kan stemmen 23 mei.
Als ik dit soort berichten lees moet ik altijd even buienradar checken. Daar gaat mijn plan om weg te gaan.
Ik wil voetbal kijken in de stad maar niemand wil mee, nu moeten ze maar winnen zodat het de volgende keer dan kan
Thanks voor de reminder dat het vanavond voetbal is haha, was het vergeten
De kaassnacks zijn 1+1 bij de AHš
Ik zou toch zweren dat ik mijn pen op tafel had neergelegd, maar hij is weg. Waarom verdwijnen die dingen altijd ineens
Wat
Op videoland staat een documentaire over een meisje dat geen armen en benen (handen en voeten) meer heeft door de meningokokken . Vind dat echt sneu
Ohhhh ik heb uitzicht op iemand die parallel parkeert aan de gracht, zonder randje of hekje. Ik heb plaatsvervangende zenuwen.
Mijn baas appte me net of ik meer kan werken en ik heb nee gezegd en nu heeft ie me gebeld. Why o why.
Ik kreeg gisteren de kieslijst in de bus. Waarschijnlijk krijg jij die ook nog, of krijg je die ook niet voor andere verkiezingen?