Wat je even kwijt wilt #21

Misschien dat jullie me kunnen helpen. Ik ben op zoek naar een/meerdere Disneycharacters (don’t ask) die een controlerende rol hebben. Zoiets als beveiliger of politie. Ik kan echtttt op niets komen :neutral_face:

1 like

Mag het ook iets figuurlijker? Sebastian in de kleine zeemeermin is wel een beetje haar begeleider in opdracht van haar vader

1 like

Ik moet me een soort van ~voorstellen~ aan de hand van een disneyfiguur, en heb zelf een soort beveiligende/controlerende rol. Al kan ik die wellicht ook gebruiken! Thanks!

Haha wat een aparte manier van voorstellen? Je zou misschien ook Mushi uit Mulan kunnen gebruiken, volgens mij refereert hij ook naar zichzelf als guardian en hij probeert Mulan ook wel een beetje te beveiligen

2 likes

Judy Hopps is letterlijk een agent, misschien is dat iets?

1 like

Lumière uit Belle en het Beest? Of eh Zazu (die vogel) uit The Lion King?

1 like

Haha, het gaat om kinderen, dus vandaar!

@Totoro, @Elderflower thanks!

Bagheera uit jungle book?

Oeps geen wekker gezet, word net wakker.

1 like

Ja het kan natuurlijk dat jij gelijk hebt hoor, zeker. Maar ik las het gisteravond toch echt anders. Ik had ook een comment onder een instapost geplaatst van de schrijfster en daar gaf ze aan dat het haar gevoel was van toen ze 16 was, niet de waarheid van nu. Dan denk ik ja leuk en aardig, maar je schrijft het toch op. Ik vind de woorden vroeg en laat in combinatie met het woord relatie/vriendjes gewoon nooit oké.

2 likes

Ja ik ben ook nog niet heel veel verder gaan lezen, dus wie weet komt ze er nog op terug. En ik snap jullie punt hoor! Maar alsnog vind ik dat je met dit soort uitspraken voorzichtig moet zijn, laat staan in een zelfhulpboek.

2 likes

Lummiere van belle en het beest ook wel toch?

2 likes

Ik lees net dat iedereen ooit een kontgat was:

Als cellen zich delen en uitgroeien tot een mens, ontstaat de anus als eerste.Daarna komt de mond. De mens behoort daarom tot de orde deuterostomia, Grieks voor ‘mond als tweede’. Dat is wat netter dan ‘kontgat als eerste’.

Tot zover mijn bijdrage op de woensdagochtend.

49 likes

Sommigen zijn nooit veel verder gekomen.

51 likes

De reddertjes zijn allebei detective. En je hebt nog de Sherlock Holmes-muis. (waar ik de naam even van ben vergeten.)

1 like

Vind je die woorden ook niet oké in beschrijvende zin? Ik bedoel vroeger kon ze dat gevoel toch hebben? Dat ze ‘laat’ was.

2 likes

Stuur me uh iets, heb je hier ook een inbox zoals vroeger?

Ik keek hem in de sportschool haha en moest soms ook even slikken. Vond het echt een goede aflevering!

1 like

Het is op n boerderij hihi! Dus combi job.

2 likes

Vandaag wordt toch de naam van de nieuwe royal baby bekend gemaakt?

Ben verder niet nieuwsgierig hoor.

3 likes