Wat je even kwijt wilt #21

Morgen avond weer terug. Helemaal geen zin in het normale leven.

1 like

PIk interpreteer het anders. Ze zegt niet dat het erg is, maar dat ze het erg vind dat ze laat was. En dat over 16 jaar herken ik wel want mijn vriendinnen waren toen ook met jongens en vriendjes bezig. Ik nog niet. Maar in principe zegt ze niets anders dan jij toch?
En is vrouwelijke vrouwen niet gewoon een beschrijving van rijp zijn? De puberteit ingaan en seksuele/romantische gevoelens ontwikkelen. Ik vind ook niet dat ze impliceert dat je niet vrouwelijk bent als je kleine borsten hebt ofzoiets. Maar misschien is het een kwestie van interpretatie? Ik wil je gevoel niet bagataliseren, ik lees het gewoon anders volgens mij.

7 likes

:sob:

1 like

Hahahaha dat deze dag ooit nog zou komen, Con die solliciteert voor aupair / dairy work

HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
GRAP VAN DE DAG

12 likes

Lig te huilen omdat ik voor de zoveelste nacht op rij bar slecht geslapen heb door de pijn in m’n lijf. Word al maanden elke nacht wakker erdoor en kan dan ook niet meer in slaap komen. Slik al elke dag de maximale dosering paracetemol
 Ben hier echt zo klaar mee :sob:

1 like

Deze dag begon met een totaalruptuur van mijn broek. Dit brengt me vast heel veel goeds.

17 likes

Iemand een idee waar ik mijn scherm van mijn telefoon enigzins goedkoop kan laten vervangen? (Omg 013) Ik vind alleen maar plekken waar het 200+ euro is :frown: ik vervloek de fietser die over mijn telefoon is gereden nu echt even.

Gister zo’n slechte nacht en daardoor gisteravond als een blok in slaap gevallen. Ik kan me niks meer herinneren nadat ik m’n kussen aanraakte en schrik net wakker van de wekker. Heerlijk!

1 like

Ja hoor, ik zat al sinds vrijdag in de stress omdat ik overtijd was en nu is Tante Flootje eindelijk in town en kan ik bijna niet op m’n benen staan van de pijn. Geen zin, ik wil niet, laat me met rust!
En ik moet de hele dag als een blije malloot noten aan de man brengen :weary:

Ah jeetje dat is zo rot :frowning:
:heart:

Ik verveel me zo op werk en zie daar door ook nog eens zo op tegen deze dag. Daarnaast zit ik ook nog alleen :frowning:

Ik ben na twee weken ziek thuis te zijn geweest net naar werk gefietst en ik ben nu al op. Dit wordt zo’n lange dag :pensive:

Ah wat tof, gefeliciteerd!!! :partying_face:

Je noemt aupair en dairy zo in een adem lijkt dat ik me nu zit af te vragen wat au pair zijn en werken in de zuivelindustrie met elkaar te maken hebben haha, ik snap het echt niet :crazy_face:

7 likes

Het is zo’n dag waarvan ik nu al weet dat ik veel dingen wil gaan doen, maar uiteindelijk met een dekentje op de bank beland en alleen maar ga Netflixen

4 likes

Ik heb vandaag een bloemetjesrok aan en ik vroeg aan mijn collega of het niet te tuttig was en toen zei ze: ja wel een beetje. En nu voel ik me helemaal oncomfortabel.

2 likes

Mijn vriend wordt nu gebeld over een uitslag en ik ben net uit bed gevallen om hem af te luisteren. Volgens mij hoorde hij het want hij kwam al bellend naar boven om zijn duim op te steken (aka goed nieuws!)

42 likes

Hoe zet je je profiel op privé?

Jaaaa! Roze is samen met glitter het beste dat er is <3 ik neem ze graag over, wat lief!

Nou bedankt hĂš :sweat_smile:
That escalated quickly

2 likes