Wat je even kwijt wilt #21

haha ja ik heb daar ook naar gekeken maar ik ben zo slecht in balsporten, vind dat best jammer want lijkt me echt mega chill als je het kan.

Dankje!

Ah ik snap je helemaal, ik ben ook heel slecht in sport en niet alleen balsport :pensive:

Ik ben het boek van Mayra Louise over selflove aan het lezen maar ik ben al boos om hoofdstuk 1. Ze schrijft iets van ‘Ondanks dat ik vroeg een vrouwelijk lichaam had, was ik laat met vriendjes. Op mijn 16e kreeg ik mijn eerste relatie.’ Laat? 16e? Laat? Serieus? Ik ben 21 en heb nog nooit een relatie gehad. Ik vind dit ZO stom. En dit in een boek over van jezelf houden.

31 likes

Ik had 0 “vrouwelijke vormen / vrouwelijk lichaam” en nog steeds beperkt. Dat belooft wat voor mijn liefdesleven. :disappointed_relieved:

Vrouwelijk lichaam = niet ik? Daag. Kan dat boek ook nog terug?

8 likes

Onzin. 16 is ook helemaal niet laat. En 21 ook niet hoor. Snap dat het je stoort maar trek het je niet te veel aan :slight_smile:

1 like

Bert! Hou je van roze? Ik was vorig jaar driftig begonnen met kickboksen maar m’n RSI maakte snel een einde aan dat avontuur. Na 2 lessen moest ik al bijna kotsen van die leenhandschoenen dus ik heb meteen een paar aangeschaft. Je mag ze wel hebben als je wil, ik heb ook van die tape. Ze stinken niet!

3 likes

Het is altijd te proberen toch, elke sport moet je leren

1 like

Zijn ze ook, de meeste dan.

Hahaha serieus?

Fuck dit dan. Ik ben 26 en nog steeds geen eerste relatie gehad :roll_eyes:

5 likes

Ja ik maak een foto

Oke eerlijk ze zegt wel ‘voor mijn gevoel’ laat maar ik vind het alsnog kwetsend

klinkt goed :smile:

1 like

Ja, same. Ik wil dit soort dingen ook helemaal niet op mezelf betrekken, maar als er dan staat dat iemand voor haar gevoel laat is met vriendjes en zoenen/sex terwijl ik 26 ben en nooit iets heb gedaan, voelt dat bijna als falen.

3 likes

Ja echt hé. En dit boek gaat over van jezelf houden, jezelf waarderen en jezelf respecteren. Is dan toch jammer.

2 likes

Daar mag je toch ook hartstikke trots op zijn! Gefeliciteerd! :sparkles::tada:

Ik wil binnenkort een nieuwe mobiel en zit te twijfelen tussen de iphone X en de iphone XS. Ik hoef niet per se het nieuwste van het nieuwste, maar als er nu hele grote verschillen zijn dan wil ik de XS nog wel overwegen. Maar kan er eigenlijk niet zoveel over vinden? Iemand ervaring? Ik heb nu een iphone 8 en die is nog wel goed, maar wil die graag aan mijn opa en oma geven. Zij hebben jaren geleden een iphone 5 van mij gekregen, maar ze vinden het beeldscherm te klein worden :stuck_out_tongue_winking_eye:

Neeeeee ik zit inmiddels al 4,5 uur in de trein door vertraging en nu zit de man tegenover me ook nog eens uitgebreid uit zijn neus te vreten fml

2 likes

Omg 4,5 uur! Heftig
Sterkte :sleepy:

Ik heb gejankt vandaag van verdriet, en tranen met tuiten gelachen om De Mol. Dat is nog niet vaak voorgekomen op Ă©Ă©n dag, huilen van verschillende emoties.
Avond was heel leuk, en nu ga ik toch weer gefrustreerd naar bed omdat ik zo nodig mijn email moet lezen net voor het naar bed gaan en ik ben afgewezen voor een leuke functie :frowning:

2 likes

Ja jeetje zeg. Ik vind beide artiesten apart wel te doen, maar dit graflied??? I’m the only one of me. You’re the only one of you. No shit sherlock. Mijn hemel.

3 likes

Ja die zal na 4,5 uur ook wel honger hebben

3 likes