Wat je even kwijt wilt #2

Ik heb er twee van JBL. Een grote maar ook eentje to go en die is echt superchill!! Batterij gaat lang mee en hij kan best wel hard

Ja ik zag veel positieve reviews over die Go en Go 2! Jij bent ook positief dus?

ik hoop dat jullie allemaal gewoon stemmen op dat ik niet hoef te gaan

Jaaaaa!! Zeker. Heel erg positief! Heel gemakkelijk om mee te nemen, makkelijk te koppelen met je bluetooth. Ik heb eigenlijk geen minpunten aan dat ding

1 like

Ik kan de JBL Go echt aanraden. Klein, licht maar echt goed geluid voor zo’n handzaam dingetje. En gaat uren op 1x laden mee. Kost zo’n 30 euro. Er is nu ook een JBL Go 2 maar daar heb ik geen ervaring mee.

Edit: ik weet niet hoe hij in een auto klinkt, nooit gebruikt daar

3 likes

Ik ga morgen vliegen om 4 uur s middags maar ze gingen misschien staken bij de douane? Ik weet niet hoe laat ik de trein zal nemen naar Schiphol, wat zonder gedoe ongeveer een half uurtje duurt …

jeej dankjewel klinkt heerlijk allemaal! Nee hoeft niet 100% idd eerder gewoon tips voor een veganist :blush:

1 like

Neee niet sporten in de middag! In de ochtend of in de avond.

1 like

But vanavond ga ik een tent kopen dus dat betekent dat ik niet hoef te gaan?? haha

Je kunt ook gaan zwemmen is ook een sport maar wel lekker met dit weer.

3 likes

grrr ik wil ontbijten maar toen mn huisbaas net binnenkwam deed ik alsof ik niet thuis was (verry adult I know). dus nu zit ik al een half uur doodstil op de bank te wachten tot hij weggaat en terwijl hij rustig alles aan het schoonmaken is :roll_eyes:

edit: en blijkbaar van frans bouwer muziek houdt ‘heb je eeeevuhnn voor miijjj’ :notes::sweat_smile:
maar ok hij maakt spontaan mn huis schoon dus eigenlijk is dit heel lief

4 likes

Beetje bruinen is ook een goal voor je summerbody

1 like

Gisteren kwalijk thuis van een vriendenweekend en ik miste iedereen echt. Net zo’n gevoel als toen ik vroeger thuis kwam na een week zomerkamp.

Gewoon goed op tijd gaan.
Anders begint je vakantie al stressvol.

Op Schiphol is genoeg te doen als je er eerder bent. Anders ga je naar het terras kun je in de zon vliegtuigen kijken.

3 likes

Vandaag allemaal stress op werk. Maar er kan er maar 1 tegelijk aan werken. Heel veel druk vanuit het bedrijf. We hoopte dat het gisteren al opgelost zou zijn. Maar helaas.

Jaaa is zeker waar maar ik ben alleen en dat vind ik dan wel weer een stap

Oké, dit is nogal een long shot, maar ik wil het toch proberen: heeft iemand heel toevallig een Samson-knuffel die ik mag lenen of kopen?

You can do it!! Gewoon esn rustig plekje opzoeken genoeg water en wat eten mee. En een tijdschrift waar je je achter kunt verstoppen. En dan een paar baantjes zwemmen. En mocht je het niet meer leuk vinden dan kun je gewoon gaan.

1 like

Ik heb ook een JBL Go en ben op zich positief. Ik gebruikte hem bij mijn computer en vond het wel vervelend dat je dan aldoor opnieuw verbinding moest maken, want na een bepaalde tijd inactief te zijn geweest, schakelde hij zichzelf uit. Maa goed, daar heb je in de auto geen last van.

Moet je toevallig problemen oplossen voor het bedrijf waar ik werk? :stuck_out_tongue: