@Amphitrite Nee ik zou daar niet van schrikken. En ik vind inderdaad ook dat je dit gewoon zou moeten kunnen vertellen. Maar wel alleen als jij je daar ook goed bij voelt.
Dankjewel voor de foto, ik ga op zoek!
Ahh je hebt gekozen! Super leuk
Egels hebben wel stekels maar ze voelen niet als een cactus zeg maar. Je kunt ze gewoon oppakken door hem op te scheppen met je handen. Voor de volgende keer
Neejoh, ik zou het alleen vervelend vinden voor diegene die het is overkomen omdat het blijkbaar nodig was. Maar ik zou diegene er niet om veroordelen oid. Gewoon eerlijk zijn, als je toekomstige partner echt om je geeft zal diegene er echt geen probleem van maken. Misschien wel even schrikken uit bezorgdheid, maar dat is dan juist liefde.
Ik denk dat je daar het punt raakt, je moet het zelf accepteren.
Als je dat hebt gedaan is het ook makkelijker om er mee om te gaan en het te delen met mensen met wie je het veilig kan delen. Daarnaast, je partner leert jou kennen zoals je echt bent. Dus die kwetsbaarheid zal hij ook leren kennen. En daarna is de stap om over een opname te vertellen weer wat kleiner.
Aaaah ik had een jurk gezien op de hm site en nu wilde ik hem bestellen maar is ie weg:rage:
Het zou natuurlijk kunnen dat je toekomstige partner een keer zo’n (valse!) opmerking zou maken, maar dan kun je hem ook duidelijk maken dat hij jouw psychische kwetsbaarheid niet mag gebruiken tijdens een ruzie die over iets heel anders gaat. Als dat niet bij hem/haar aankomt, is het niet een goede partner voor je. Dat is dan verdrietig, maar dan ben je hem/haar beter kwijt dan rijk. Over het algmeen zullen partners niet zo’n valse opmerking maken, die alleen gezegd wordt om te kwetsen. Nagenoeg iedereen kan zich inbeelden hoe pijnlijk zo’n opmerking zal zijn voor iemand, dus als iemand echt van je houdt wordt zo’n opmerking niet gemaakt. Dat is althans mijn visie. Probeer je er niet teveel zorgen over te maken
Marsepein!!!
Kan je de veters niet gewoon vervangen? Dat zou ik persoonlijk eerder doen dan ze terugsturen. Als dat niet kan is het een ander verhaal natuurlijk.
Loving hut (mijn favoriet)
Morris & bella (echt fantastisch lekker maar niet geschikt om even snel te eten, super lekkere wijnen ook)
vegabond
Vegan junk food bar
Meatless district
Voor vegan taart: Koffie ende koeck
Spirit heeft ook lekkere vegan taartjes
Moeten de restaurants 100 procent vegan zijn? Anders kan je ook lekker veganistisch eten bij veel Aziatische restaurants.
Misschien dat je dit een beetje gerust stelt. Ik heb rond 2010 - 2011 1,5 jaar ziek thuisgezeten (had als havist wel al een hbo-P op zak met hoge cijfers). De hele zomervakantie voor aanvang van mijn academische studie maakte ik mij ontzettend druk (ben ik al genoeg hersteld?, is het niveau niet te hoog voor mij?) En het pakte eigenlijk alleen maar goed uit voor mij omdat het op bepaalde gebieden voor mij makkelijker was (minder contacturen en projectgroepen, niet eindeloos hoeven reflecteren etc). Heb toen met 3 maanden vertraging (door 2 overlijdingsgevallen) mijn BA gehaald met een 7,3 of zo gemiddeld. Mijn uni-opleiding was in een compleet anderer richting dan mijn hbo-opleiding btw.
Heeft iemand tips voor bluetooth speakers? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Hij moet een beetje compact zijn (goed mee te nemen) en een zo goed mogelijke geluidskwaliteit. Ik heb wel maar ongeveer 30-50€ te besteden (afhankelijk van hoe ‘goed’ hij is). Hij is voor in de auto op vakantie.
Volgens mij heeft action wel goede boxjes weet alleen niet of ze kleine hebben. En anders misschien bij de blokker of intertoys ofzo die hebben vaak ook dat soort dingen voor een goede prijs.
Goeie. Ik ga even zoeken of er losse veters zijn van deze schoenen. Het zijn espadrilles, dus het is een soort lint met een stukje leer aan de uiteinden.
Ik moet straks weer naar de autogarage terwijl ik er deze week al 1x eerder ben geweest en er al 3x voor heb gebeld. Elke keer lijkt er wat anders aan de hand te zijn. Ik voel me echt zo’n dom blondje die wéér opnieuw daar aan komt en niet weet wat ze moet…
Wij moeten echt samen merci eten dan, dat is de enige die ik nooit eet haha
Wat lief. De dokter belt nu iedere dag al deze week om te vragen hoe het gaat.
Op dit moment voel ik mij weer blegh.
Het is bloedhoerenheet maar… sporten. Dus, wat vind jij, moet ik sporten of niet?
- ja gaan, summerbody 2020 letsgo
- nee ik snap je meid, ga in de zon liggen
0 stemmers