Wat je even kwijt wilt #2

Hahaha leuk geprobeerd :grimacing:

1 like

Ik weet niet waar jij werkt :stuck_out_tongue::stuck_out_tongue:

Jaaa… het zal wel zo rustig zijn dat je 1 op 1 begeleiding krijgt

Ik moest meteen aan Driving home for Christmas denken maar dat is misschien niet helemaal het thema dat je bedoelde :sweat_smile:

11 likes

Neem die proeverij van Unox met tuinerwten. Omg zo lekker

1 like

Nu studeren bijna een afgesloten hoofdstuk is en ik al een stuk actiever kan zijn dan twee jaar terug, word ik wel vandaag hard met mijn neus op de feiten gedrukt dat de overgebleven spoeling vrienden en vooral vriendinnen dun is. Zeker nadat ik deze week ook besloten had om een vriendschap te beëindigen met iemand omdat ik het na 5 jaar zat was om altijd haar gezeik aan te horen. Altijd zeuren over je leven, maar nooit moeite doen om daar iets aan te willen veranderen en niet naar een psycholoog willen want dat is raar. (Ik heb trouwens wel tig keer aangeboden om dan mee te gaan etc,)

2 likes

Hahah het is echt slechts 500m van mn huis af maar toch

Ik móet gewoon even klagen over het weer. Het is zoooo warm bij ons in huis en straks moet ik werken bij de bakkerij met al die kleding aan en die stomme warme ovens mimimimi :expressionless::expressionless::expressionless:

1 like

Ik ben brak en moet zo werken. Hoe ga ik dit overleven??

Oké, ik mag voor het eerst in maanden weer eens friet eten van mezelf. Nu heb ik een dilemma. Wil ik zelf naar de friettent fietsen om iets te halen (goedkoper, maar heet) of laat ik iets bezorgen (twee keer zo duur, maar chill)? Bij de tent die bezorgt hebben ze kibbeling als snack en daar heb ik zin in, maar ik wil ook geld besparen en het zou 10 euro meer kosten.

• Goedkope friet halen, fuck de kibbeling
  • Dure friet laten bezorgen, fuck het geld

0 stemmers

Het is hier dus bewolkt en best fris. Zo grappig om al die berichten te lezen dat men sterft van de hitte. Dit is overigens wel Nederland

Zal ik wel of niet naar de Parade gaan? Het is zo warm en ik ben moe. Een vriendin heeft gratis kaartjes en het maakt haar niet uit

@safkina Hoe is het op het strand?

Ja hier ook hoor! 20/21 graden ofzo, niks vergeleken met afgelopen dagen

1 like

Hier ook (friesland) 16 graden. heb zelfs een vest aan.

1 like

Ik was vandaag bij de huisarts om hechtingen te verwijderen, en eigenlijk zou de assistente dat doen, maar toen kwam de huisarts toch even kijken en toen was ze onverwachts heel zorgzaam en lief. En dat was echt heel fijn.

10 likes

Ik kan heel vaak niet antwoorden, dan ga ik naar een ander topic. Hebben meer hier last van?

Volgens Cynthia mag je niet klagen. Pas gewoon je tempo aan.

Of je baas daar zo blij mee is :stuck_out_tongue:

3 likes

Vanmorgen in Heerenveen scheen de zon. Ga ik naar mijn werk in Akkrum (lees 8 minuten rijden); REGEN. Hallo, ik heb geen jas mee haha.

2 likes

Hier is het op het moment 28 graden. Ik wil een nieuwe ijstijd

2 likes

Als het gaat regenen ga ik een regendans doen.
Zie het al helemaal voor me. Misschien heb ik over een aantal weken geluk en kan ik mijn plan uitvoeren. Geduld is een schone zaak pff

1 like