Oh dan sowieso gaan studeren
Ik heb net besloten dat ik vanavond risotto ga maken en ik heb er gewoon nu al zin in
@Sabr ik kan maar niet wennen aan je naam. Krijg elke keer kortsluiting als ik je foto en naam zie. Daarna denk ik oja, dit is geen EGF.
oh ja, dat wordt dan lastig idd!
@anon78346544 Van zwaar onder je kunnen bezig zijn ga je je ook niet beter voelen. Ik snap je dilemma, maar ik heb toch uni gekozen.
Ik voel me echt niet lekker bah
Volgens mijn broertje heeft onze auto wat problemen met de wijzer van de tankmeter maar heeft hij vorige week nog getankt. Ik haat dit, ik vind dat eng
Omggg ik had gister ook zoveel zin in risotto! Ga binnenkort weer citroenrisotto maken. Welke ga jij maken?
Voor als het nog een keer gebeurt, je kan een egel inderdaad gewoon oppakken! De stekels zijn niet scherp. Al zijn er wel mensen gevoelig voor de stekels en krijgen dan jeuk over hun handen.
Nu heb ik zin in risotto.
Zo veel spierpijn.
Weet je (of iemand binnen jouw gezin) hoeveel kilometer je ongeveer kan rijden met een volle tank? Dan kan je misschien zelf even tanken en dan de kilometerteller resetten.
Oh dat klinkt ook echt lekker! Ik was van plan om het te maken met courgette, champignons en geitenkaas, maar ik ga nu citroenrisotto ook overwegen
Jaaa doen!!! Stray is super leuk!!
Heb echt heeeeeul lang getwijfeld tussen Kiwi Experience en Stray, maar ik ben ook geen 20 meer haha vandaar deze keuze.
Heeft iemand ervaring met schoenen terugsturen op United Wardrobe? Ik had schoenen besteld die volgens de verkoper nieuw waren, maar een naad van een veter is los, waardoor de veter is gaan rafelen (stukje van 1 cm). Mag je ze dan terugsturen of stel ik me aan?
Edit: dit was niet te zien op de foto’s
Goeie keuze denk ik, kiwi stond er bij een beetje om bekend dat het vooral dronken Engelsen waren, die nogal gek zijn haha. En stray had een wat meer gevarieerder publiek, soms wat oudere maar ook zeker veel jongeren! En het concept is ideaal, je hebt een route en die leg je af maar als je ergens wat langer wilt blijven is dat ook mogelijk
Als het goed voelt en hij kent je en hij accepteert wie en hoe je bent (zoals we dat allemaal van elkaar accepteren in een relatie bedoel ik), dan zou je dat gewoon moeten kunnen vertellen. Gewoon stapje voor stapje.
Ik zou er zelf niet van schrikken.
He, wat kut, kan je anders even buiten een rondje lopen? Of iemand bellen? In ieder geval een knuffel!
Hoi! Hulp gezocht Ik ben op zoek naar vegan tips in Amsterdam! Eettentjes en cafés enzo, lunch diner taart, alles. Misschien ook winkels?