Ik scrollde naar beneden en dat ducktales muziekje bleef maar afspelen. Ik vond leuk.
hoop dat het bij jou ook helpt!
Ik heb echt zoooooo lekker gegeten vanavond, kanonne!
Keune is echt een fijn en goed merk en ook fijn, niet meeega duur tegenover sommige kappers merken.
Ik heb twee dagen geleden iemand een berichtje gestuurd waar ik echt mijn hart en ziel in heb gelegd. Het was een hele brief vol met gevoelens over ons en problemen waar ik tegenaan loop. We hebben normaal bijna dagelijks contact en nu radiostilte. WHY.
Jij bent zelf ook kapster toch? en nee het is idd niet zo duur! Ik heb m ook met 20% korting kunnen kopen toen
Ik ben vandaag precies een jaar afgestudeerd. EEN JAAR!! Waar blijft de tijd?!
Ik ga maandag op vakantie in een gehuurde stacaravan met mijn vriend en zijn kindjes.
Wat moet ik echt niet vergeten mee te nemen?
Ik vind t heel erg spannend!
Een rol behang
In een stacaravan is eigenlijk bijna alles aanwezig. Eigen lakens is wel altijd fijn.
Fijn om iets blijs te lezen van je ️
Mijn vriend wou net appen: “jeukt het?”
Maar autocorrect maakte er iets anders van dus kreeg ik het volgende: “neukstaaf?”
Mijn vriend heet nu Neukstaaf op whatsapp
Whahaha
Krijg nou wat… HET REGENT
Aaaand it’s gone
Het onweert ‘t ook in de buurt, weet niet of je in het zuiden bent haha.
Veel bliksem! En het regent nu ook.
Ik vond Creep heel creepy. Is geen super spectaculaire film maar dat maakte hem juist zo eng en ik vond hem gewoon super goed. Hij blijft me in ieder geval altijd bij.
Huh? Mijn wekker ging, ik zette hem uit, stond op, ging me klaarmaken. Ga ik ff forummen op m’n laptop, zie ik dat het 6:25 is? Terwijl mijn wekker altijd om 6:55 gaat. Dus ik kijk op m’n telefoon, zie dat het nog niet zo laat is en dat m’n wekker nog af moet gaan.
Ik snap het niet? Ik weet zeker dat mijn wekker ging? Nja nu ben ik dus een half uur eerder op werk, ook lekker een half uurtje eerder naar huis dan
Pizza bestellennn
Zo heet in m’n huis pfff
@anon78346544 ik snap er ook niks van.
Je wil toch een opleiding doen? Wat is een associatie degree? En ga je daarna alsnog studeren?