Wat je even kwijt wilt #2

Ik stuurde deze maandag naar m’n broertje en hij heeft er gewoon helemaal niet op gereageerd :frowning:
Elke keer als ik 'm zie moet ik weer lachen :heart:

Edit: ik zag dit filmpje maar ze hadden de theme song van Ducktales er onder gezet! Die was nog leuker, haha.

5 likes

Ik ga helemaal stuk

1 like

Jaaa t materiaal is ook super! Dankjewel voor je antwoord en @L.C en alle anderen ook bedankt! Ik houd ze!!

2 likes

Ik moet voor mijn psych een vragenlijst invullen en de antwoordschaal is dit:

1 nee
2 helemaal niet
3 een beetje
4 deels
5 ja

DIT SLAAT TOCH NERGENS OP hoe heeft zij ooit haar diploma kunnen halen

33 likes

Had zo zin om vanavond een avondje lekker niks te doen… maar ik voel me alleen maar opgejaagd en onrustig zonder dat er echt een reden voor is? En kan mezelf er ook niet goed toe zetten om iets nuttigs te gaan doen :tired_face:

ik heb bij meerdere psychs gelopen en heb wel vaker zo’n vragenlijst onder mn neus geschoven gekregen, soms is het niet helemaal passend haha.

maar dit klopt toch gewoon niet? :’)

nee haha.

1 like

“Nee” “helemaal niet”
“Een beetje” “deels”
???

Echt niet ok hoor hahahhaha

2 likes

Zo’n fijn gevoel als je naar de kapper bent geweest en een stuk hebt afgeknipt. M’n haar voelt nu zo puntig.

4 likes

Grrr. Op sommige fruitsoorten reageer is best vervelend, niet echt allergische reactie maar gewoon tintelingen en rotgevoel in mn mond en keel. Naast fruit heb ik een tijdje terug ontdekt dat ik dat ook van hazelnoten krijg.
Nu at ik net een kinder bueno en daar kreeg ik het gewoon ook van :sob: Ik wist dat daar hazelnoot in zit maar ik had echt niet verwacht dat dat genoeg zou zijn om er iets van te merken.

Ik lig met een kruik in bed brrrr welterusten

Heb ik ook! Als het verwerkt is zoals kinder bueno meesta niet maar soms eet ik noten en heb ik ook zo’n vervelende reactie in mijn mond en keel. Ligt er wel aan van welke winkel/merk etc dus probeer het elke keer gewoon weer. Heb gelukkig wel allergie pillen voor het geval ik een reactie heb.

Sommige fruitsoorten heb ik ook zo’n reactie, vooral bij ananas en mango!

Heb jij allergie pillen oid?

Annanas eet jou op! Er zitten enzymen in die een prikkelend gevoel kunnen geven.

4 likes

Ik wil weeeeeekend

2 likes

M’n vriend is in slaap gevallen terwijl hij mijn blote bil vasthield. En nu knijpt hij in z’n slaap telkens in m’n ass??? Heb zijn hand ook al een paar x weggehaald (want warm en plakkerig en zweet) maar hij legt hem elke x weer terug. We liggen ook echt met onze ruggen naar elkaar toe en hij ligt dus met 1 arm gestrekt naar achter om in mn bil te knijpen

Hahaha wtf is dit

35 likes

@sunmoonstars @Virago ik heb de middelste:

En heb het bij de brainwash gekocht! Is niet mijn foto trouwens
Mijn haar is er serieus veel zachter en glanzender door geworden, echt fijn

4 likes

Ik zocht nieuwe series op Netflix en kwam uit op Good Girls en daar zit zo’n lekker foute cartel/gangster/foute gast in en ik ga lekker de heeeeeele avond kijken :drooling_face:!

lekkerefoutecartelgast

10 likes

Ja omdat het verwerkt is had ik het ook niet verwacht. Duurde gelukkig niet zo lang als anders, maar toch vervelend.
Oh ik heb het bij mango juist niet, het ergst heb ik het bij appel en perzik, maar peer en kers vind ik ook niet heel chill.
Ik heb geen pillen. Tot nu toe blijft het gewoon bij verrotte tintelingen in mijn mond en keel en als het heel erg is wordt ik er misselijk van, maar ik krijg gelukkig geen uitslag of zwellingen oid dus ik vind het niet erg genoeg om naar de huisarts te gaan.

Zo lief. Ik had musical van mn klas van een aantal jaar geleden. Kei leuk. Op het einde komen 2 kinders naar me toe met een cadeau voor mij. Omdat ze me een van de leukste juffen vonden die ze gehad hadden. Echt zo lief <3

16 likes