Wat je even kwijt wilt #2

Ja kan fietsen huren bij het hotel en dan is het 10 minuten fietsen - wel oke maar ook kut in die hitte … slecht voorbereid :cry:
@Prettyprettyprincess ik zit volgens mij in het oude gedeelte, naast het stadspark

Maar gelukkig taxis, we zijn met drie dus als het een tientje enkel kost is het prima te doen

1 like

Hahaha wij waren ook met 3 toevallig!
Veel plezier.

Nee naast stadspark (die lange straat toch ?) Is nieuwe gedeelte. Daar zaten wij ook.

Geen idee waar wij zaten, maar wij moesten zo goed als dat hele stadspark door en dan nog een stuk lelijke buitenrand van de stad met hoge gebouwen en Aldi’s en Lidl’s en dan na 40 minuten fietsen strand HAHA. Dat stadspark doorfietsen is wel echt gaaf, alleen midden in de zomer sterf je er gewoon van de hitte. Als je kunt: ga naar Umbracle (als ik 't goed schrijf) dat is die openlucht disco/club in dat gebouw naast dat zeedierenpark. Amazeballs.

ZO LEKKER ETEN IN VALENCIA BTW, have fuuuuuuun

1 like

Ik vind ze mooi. Als ze goed zitten zou ik ze houden en je het geld kan missen.

1 like

Ik vind ze heel mooi, maar als je zelf twijfelt is 100e wel veel…

Ah zie nu verder dat je ze twijfelt juist omdat ze duur zijn, als je ze mooi vind en lekker lopen zou ik het doen! Ze kunnen ook bij heel veel outfits denk ik.

1 like

@Kusjessoldaat ik zou het die persoon denk ik gewoon vragen!

Ik vind ze je mooi staan! En ik lees dat ze goed zitten en dat je erop kunt lopen. Bovendien is het een gemakkelijk te combineren kleur dus ik denk dat je ze best geregeld aan kunt doen? Oogt het meteriaal ook een beetje degelijk? Het klinkt best als een goede aankoop, ook voor die 100 :euro:!

1 like

De warmte vandaag is echt niet te doen. Was op een gegeven moment aan het overgeven en dacht dat ik zou flauwvallen. En ik kan prima tegen warmte! En dan schijnt het de komende dagen nog warmer te worden? :flushed:

Als ze lekker zitten ja! Heel leuk

1 like

Hier is het gewoon zo bedrukkend omdat er geen wind is :frowning: ik hoop dat het gaat waaien de komende dagen!!! Het blijft ook zeker nog anderhalve week zo als ik iPhone weer moet geloven

Ik gooi morgen een zwembad in de tuin met een ventilator ernaast. Mn vriend wil vast eten en drinken brengen totdat het weer normaal weer wordt. Niet te doen dit. En dan nog 1,5 week? :flushed:

1 like

Sollicitatiebrieven schrijven is blijkbaar niet net als fietsen. Ben die skills helemaal kwijt voor mijn gevoel. Ik heb vandaag echt teveel tijd besteed aan het schrijven van een motivatiebrief. Grr. Broed, broed op die brief in de warmte en ik ben nog niet tevreden. Heb het nu aan de kant gelegd. Later nog maar eens naar kijken en aan andere laten lezen…

1 like

Jaa tot volgend weekend gewoon! PFFFFFFF ik wil ook een vriend en zwembad en ventilator :stuck_out_tongue:

2 likes

zara wtf
ik zou struikelen door die broek

4 likes

Die met nootjes en die met mokka!

1 like

:frowning_face:

Je kan een egel wel gewoon oppakken zonder doorboord te worden? Denk ik?

1 like

2002 wil zijn broek terug. :sweat_smile:

3 likes

Ahh nee joh was maar een grapje!

1 like

Dat kan niet want het is een lootje

Hahahahaha

4 likes